ZiuaBarbatului.ro | Bergenbier

Campania lansata ieri, cand am primit din cel putin 5 parti linkul pe Yahoo Messenger, – de unde trag concluzia ca viralul a fost bine pus la punct, cel putin in targetul pe agentii, este o campanie a brandului Bergenbier.
Ideea este una de apartenenta la categorie > vrem si noi ziua noastra ! Campania va avea doua componente
1. votarea ( in derulare) . prin web, sms, urna mobila
2. alegerea zilei oficiale a barbatului

Revin doar la componenta web a campaniei:
> Axata pe conexiuni broadband ( este implicat un transfer mare de date)
> Promovata prin viral ( dat de forta ideii) , mai repede pe yahoo messenger decat pe mail
> Sistemul de votare actualizat in timp real, votul foarte simplu, pe baza de nume si prenume. Aici e partea negativa pentru ca poti vota de 10000 de ori , lucuru care se contorizeaza si poate umfla cifrele artificial.

Ieri votasera 5900 de oameni cand am intrat pe site. Acum erau 8100 voturi ( la cca 20 de ore distanta ). 110 voturi pe ora … nu e rau deloc. O sa mai verificam si peste o saptamana sa vedem daca se mentine aceasta crestere.
Campania este sustinuta de tv, print si outdoor.

Nota campaniei : 8

Claudiu Gamulescu

este fondator al Underclick.ro, brand infiintat in 2004. De atunci cateva sute de situri web si produse au fost lansate sau consiliate. Cateva sute de oameni au trecut prin programele de training "la sala" ale lui Claudiu, iar cateva mii au descarcat cartile si programele de coaching online. Crede in Internet folosit pentru afaceri, un canal care trebuie inteles si stapanit cum se cuvine. Folositi-l cu inteligenta !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *