YouTube da drumul la reclama

Site-ul de video sharing, YouTube, se aliniaza modelului companiei sale mama, Google, prin decizia de a introduce publicitate in clipurile sale video, urmand ca beneficiile sa fie impartite intre advertiser si celebrul motor de cautare, scrie challenges.fr.

YouTube si-a facut publica aceasta decizie marti seara, pe blogul companiei.

Ad-urile vor aparea in partea inferioara a clipurilor, pe o suprafata de 20%, si vor aratat precum un strat suprapus, animat, de tipul tickers-urilor afisate de posturile care dau stiri in flux continuu. Internautii vor avea posibilitatea de a ignora, de a inchide sau de a da click pe aceste reclame, in cel din urma caz clipul in derulare fiind intrerupt pentru a fi lansata publicitatea video.

Cand aceasta se va termina, sau daca internautul o intrerupe, clipul original va reincepe din punctul in care a fost oprit.

Reclama va aparea 15 secunde dupa demararea clipului, urmand sa dispara dupa alte 10 secunde.

YouTube a tinut sa precizeze faptul ca ad-urile nu vor fi afisate, deocamdata, decat pe video-urile partenerilor sai furnizori de continut, cateva mii de grupuri media, insa nu si pe clipurile postate de internauti. Advertiserii vor putea alege orele de difuzare si profilul demografic al utilizatorilor, situarea lor geografica sau tipul de video privit. Conform datelor institutului Nielsen NetRating, YouTube numara, in iunie, 51 de milioane de utilizatori, mai multi decat MySpace, AOL si Yahoo la un loc. Piata publicitatii video ar urma sa se dubleze in 2007, comparativ cu anul trecut, pana la cifra de 775 milioane de dolari, si va atinge 4,3 miliarde in 2011, dupa cum a indicat cabinetul specializat eMarketer.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *