Yahoo advertiser publisher exchange

Noua platforma se adreseaza campaniilor care apeleaza la diverse tipuri de publicitate, de la reclamele pe motoare de cautare, reclame tip display sau video, pana la reclame pe telefonul mobil.

Sue Decker, reprezentanta companiei Yahoo, a declarat ca obiectivul Apex este faciliteze realizarea unor proiecte mai creative de catre agentii.

Lansarea platformei Apex are loc dupa ce Yahoo a traversat o perioada grea din punct de vedere financiar, principalul motiv al dificultatilor fiind lipsa de performanta a platformei publicitare Panama.

Nota:
Yahoo Panama – Yahoo schimba caii

“Panama” este numele de cod noului sistem de publicitate pe motorul de cautare Yahoo. Noul sistem este mult mai usor de utilizat si ofera mai multe instrumente de marketing. Insa pare mai greu de gestionat deoarece s-a renuntat la pricipiul vechi (cine plateste mai mult e mai sus) in favoarea unor noi algoritmi cum ar fi “calitatea”, “recunoasterea brandului”, etc .

Pe scurt, la efectuarea unor cautari cu Yahoo aveti posibilitatea sa folositi “rezultate sponsorizate”. Acesta este noul sistem Panama, care va permite sa va organizati publicitatea pe cautarile efectuate cu motorul de cautare Yahoo.

In noua lupta care o dati cu concurenta pentru spatiile publicitare, Yahoo vine cu algoritmii noi si va lua in considerare la afisarea reclamei industria din care provine, calitatea linkului ( similara cu PR de la google ) , numarul de afisari licitate, copywrite-ul reclamei, etc.

Una peste alta Panama trage sa devina un sistem la fel de flexibil ca si AdWords.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *