Wave Division isi lanseaza situl corporate

Pe langa prezentarea completa a companiei, conceptul web propune cateva abordari de actualitate: Wave Division a lansat un blog, difuzeaza un newsletter de specialitate, ofera consultanta gratuita pe domeniile sale de expertiza si propune clientilor sai un bonus: Spider 2.0 – un software marca Wave Division, care ofera rapoarte customizate si monitorizarea in timp real a proiectelor derulate.

Wavedivision logoAtuul www.wavedivision.ro este sistemul de raportare in timp real Spider2.0.

Acest sistem a fost dezvoltat utilizand ultima tehnologie in domeniu si va fi folosit in continuare pentru monitorizarea   programelor de sampling si merchandising ale clientilor. Investitia in sistem este de aproximativ 50.000 euro si se preconizeaza ca va creste in viitor cu alte investitii ulterioare care vor fi facute in acest sistem.

“Aplicatia noastra online – Spider 2.0 – conceputa in mai multe limbi, ofera raportari in timp real sub forma de tabele, grafice si analize; ideea care a stat la baza acestui demers este atat dorinta noastra de transparenta, cat si nevoia clientilor nostri – pe care am inteles-o pe deplin – de a fi in permanenta conectati la evolutia unui proiect in derulare, coborand costurile si crescand eficienta sa” – declara Al Kamara, CEO-ul companiei.

“Un sistem de raportare si monitorizare in timp real vine, in mod firesc, sa sublinieze viziunea noastra: aceea de a fi cei mai buni din domeniu!” .

Trei principii au stat la baza deciziei de creare a softului Spider:

eficienta – tradusa in economie de timp si bani pentru project managerii si account managerii care au acum posibilitatea raportarii si evaluarii rapide a proiectelor prin mediul online, in timp real;

transparenta – fiecare client poate sti la un moment dat statusul campaniei sale;

rapiditatea – o mai rapida implementare a oricarui eveniment sau oricarei initiative instore, indiferent ca este vorba de o campanie derulata in 100 sau 10000 de magazine, de catre 5 sau 300 de promoteri.

Lansarea site-ului anul acesta tine de strategia companiei de a lansa un instrument online de acces la sisteme de raportare si management integrate online destinate clientilor.

“Strategia noastra a fost sa lansam site-ul si sistemul de raportare in acelasi timp; asadar nu puteam lansa site-ul anul trecut cand sistemul nu era inca functional complet. Acum ca este totul gata vom continua procesul de integrare, parte a strategiei de utilizarea a site-ului ca metoda de acces catre toate instrumentele noastre de management, inclusiv sistem de emailing si feedback de la clienti” a mai adaugat CEO-ul companiei.

Fondata in 2000 sub numele de Net Marketing, compania Wave Division este una dintre cele mai importante agentii BTL din Romania. Ea ofera servicii diversificate, indreptate catre sprijinirea companiilor in a-si imbunatati vanzarile si profitul.

Serviciile oferite de Wave constau in sampling in magazine, merchandising, promotii, consultanta de vanzari si de display / prezenta la raft, lansari de produse, implementari la punctele de vanzare, design si productie grafica, toate concentrate pe recuperarea investitiei pentru producatori si retaileri.

Cu o  cifra de afaceri de aproximativ 2 milioane de euro, in 2008 si o echipa de  6500 de promoteri si merchandiseri facand vizite in-store, Wave Division asteapta pentru 2009 o crestere cu 15-20% a cifrei de afaceri, pe fundalul unei constante a bugetelor de marketing alocate acestui sector al marketingului.

Portofoliul Wave include companii precum Danone,  Procter & Gamble, Kosarom, Tetra Pak, Agroli, Lekkerland, Samsung or Strauss Romania.

Wave Division

The Tower Building, et. 3 / str. Pantelimon nr. 10-12 / Bucuresti, sect. 2

Tel. 021- 204 76 06 / Fax. 021- 204 76 09

www.wavedivision.ro

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *