Valoarea medie a comenzii online in Romania

Date despre Comertul Electronic din Romania, Studiul National de Comert Electronic 2010.
Instrumentare : cercetari.ro
S-au analizat 2106 magazine si 506 produse din nomenclator.
Esantion de 6984 persoane, 4555 raspunsuri valide, marja de eroare +/- 1.45% (metodologia)

Studiu National de Comert Electronic (Romania) 2010 - Accesarea magazinelor online in Romania

SNEC este marca a Underclick.ro si se desfasoara din 2005 in mod continuu.

Studiul a fost realizat de Underclick.ro, cu sprijinul Fundatiei Post Privatizare, in cadrul programului de sprijinire a activitatii intreprinderilor mici si mijlocii prin intermediul Internetului. Multumim de asemenea si magazinelor online si celorlalti parteneri care ne-au sprijinit. O initiativa care va trece din 2011 sub incidenta Europe Internet Invest.

Pentru mai multe detalii
Claudiu Gamulescu : claudiu@underclick.ro / +33666261713
Romulus Oprica : romulus@cercetari.ro / +40268547996

Underclick.ro este o institutie privata si brandul sub care actioneaza mai multe companii care furnizeaza consultanta in management, marketing, comunicare online, comert electronic si dezvoltare durabila a afacerilor prin Internet. In ultimii 7 ani, a rulat peste 300 de clienti privati, IMM si corporate, a atras peste 400 de oameni in programe de pregatire in afaceri online si a organizat numeroase evenimente pentru promovarea mediului online.

Fundaţia Post-Privatizare (FPP) este cea mai importantă fundaţie pentru antreprenoriat din România. FPP este o organizatie privată care promovează educaţia antreprenorială şi susţine iniţiativele destinate dezvoltării sustenabile a mediului de afaceri românesc – cu accent pe întreprinderile mici şi mijlocii şi start-up-uri – prin intermediul programelor sale de dezvoltare antreprenorială, îmbunătăţire a mediului de afaceri şi promovare a responsabilităţii sociale a întreprinderilor.

Claudiu Gamulescu

este fondator al Underclick.ro, brand infiintat in 2004. De atunci cateva sute de situri web si produse au fost lansate sau consiliate. Cateva sute de oameni au trecut prin programele de training "la sala" ale lui Claudiu, iar cateva mii au descarcat cartile si programele de coaching online. Crede in Internet folosit pentru afaceri, un canal care trebuie inteles si stapanit cum se cuvine. Folositi-l cu inteligenta !

3 thoughts on “Valoarea medie a comenzii online in Romania

  • 24.01.2011 at 17:33
    Permalink

    sa ziceam ca ai un magazin online. dar clientul suna si da comanda prin telefon. mai e valabil faptul ca a “depus o comanda on-line?” daca a folosit telefonul?

  • 24.01.2011 at 19:05
    Permalink

    @Mihai – depinde de definitia in stricto sau in extenso pe care socotesti tranzactiile de e-commerce. Conform abordarii academice, este valabil. Conform abordarii statistice este “la limita gri”. Conform unei noi teorii privind digitalul in lumea actuala, ar trebui sa fie o tranzactie nimic mai mult decat .. normala.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *