UK : Organizatie de cercetare pe Internet

Industria de publicitate din Marea Britanie si-a facut o organizatie de cercetare media pe internet, denumita Comitetul pentru Masurare pe Internet (JICIMS), care va administra si produce cercetarile online lansate anul trecut de National Readership Survey.

Directorul noului comitet este Peter Bowman, expert media, care a lucrat in strategie, planning, buying şi cercetare la o serie de agenþii media. Bowman se va ocupa de asemenea şi de dezvoltarea unui model de business care sã situeze JICIMS in randul organizatiilor existente de cercetare in publicitate, cum ar fi Broadcasters Audience Research Board (BARB) şi Radio Joint Audience Research (RAJAR).

Cei patru actionari ai JICIMS sunt Association of Online Publishers, Institute of Practitioners in Advertising, Internet Advertising Bureau si Incorporated Society of British Advertisers. Rezultatele primei cercetãri vor fi disponibile in aprilie.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *