Training Email Marketing: 30 septembrie 2011

Training pentru Strategii de Succes in Email Marketing (adaptate la tehnologiile secolului 21) 30 septembrie 2011 WTC Bucuresti.

Email Marketing2011 va fi un an de succes pentru companiile care reusesc sa foloseasca eficient actiunile de marketing in campaniile de emailing.

Utilizatorii de Internet reprezinta noul target abordabil al companiilor,  insa acestia au un stil comportamental diferit :

–          devin tot mai atenti in a-si lasa datele personale online, inclusiv adresele de email, tot mai multe companii se confrunta si cu dificultati in cresterea organica a bazelor de date.

–          B2B deciziile de achizitii: s-a marit intervalul de timp de la primul contact pana la o decizie de cumparare

Procentul celor care isi citesc email-ul utilizand cele mai noi dispozitive (telefoane mobile, ipad-uri, etc) se dubleaza de la an la an, retelele sociale tind sa inlocuiasca pe viitor comunicarea directa.

Studiile arata ca ai doar 7 secunde sa captezi atentia abonatilor deoarece in 2011 rata de deschidere medie a scazut de la ~24.5% la~21.5%.

Ratele de click din email-uri urmeaza si ele trendul descendent, userii fiind bombardati de un volum tot mai mare de emailuri.

Eficientizarea tuturor activitatilor de marketing in noul context economic si social devine crucial !

In acest context, WTC Bucuresti in parteneriat cu White Image-Loyalty Solutions, leaderul in solutii de email marketing din Romania, va invita in data de 30 septembrie 2011 sala Mexico&Seoul, la Email Marketing Academy, primul training interactiv de email marketing din Romania, dedicat profesionistilor in marketing care doresc optimizarea rezultatele actiunilor de email marketing.

AVANTAJELE PARTICIPARII LA TRAINING

La Email Marketing Academy

– Vei invata:

Cum sa-ti construiesti liste de abonati/clienti;

Sa optimizezi si sa testezi o campanie  si cum sa integrezi social media in planurile de email marketing;

Cum sa reactivezi userii inactivi;

Cum sa-ti imbunatatesti ratele de livrare in Inbox;

Raspunsuri la intrebarile tale trimise pe Twitter, Facebook;

– vei descoperi mai mult decat idei de imbunatatire a rezultatelor, vei parcurge sesiuni de lucru interactive (studii de caz) si planuri pas cu pas de crestere a performantelor;

– in sesiunile de training vei putea sa-ti analizezi actual strategia de email marketing si sa-ti extinzi aria de expertiza si cunostintele in domeniu;

– vei descoperi acele informatii necesare optimizarii actiunilor tale de email marketing, indiferent ca activezi in domeniul B2B sau B2C si indiferent ca provii dintr-o agentie, corporatie mare sau mica;

Email Marketing Academy VA FI cea mai reusita experienta de training in email marketing deoarece va pune la dispozitie:

– experienta celor mai buni profesionisti in email marketing din Romania;

– peste 8 ani de experienta exclusiv in email marketing;

– singurele studii de email marketing din Romania si UE;

– peste 100 de articole de specialitate;

TRAINERI

Andrei Georgescu

Fondatorul companiei romanesti de e-mail marketing White Image-Loyalty Solutions, premiata de doua ori cu Aur la Marketing Sherpa, cel mai mare eveniment de email marketing din lume. Are peste 11 ani de experienta in marketing si 8 de experienta in email marketing.

In prezent White Image este lider in solutii de email marketing in Romania si a fost prima companie din Europa de Est certificata pentru bune practici ce demonstreaza permanent ca email marketing inseamna mai mult decat un simplu email.

Din 2003 White Image arata tot ce sta in spatele unui email si, mai ales, cum trebuie sa se desfasoare o comunicare one-to-one pentru a avea rezultatele asteptate.

White Image furnizeaza solutii de email marketing pentru branduri precum eMag, ING, Oriflame, Edenred, Ziarul Financiar, Publica, Dacia, Renault, Happy Tour, Farmaciile Dona, Pagini Aurii, Erste Asset Management, Altex, Philip Morris si multe alte mari branduri.

Alex Goaga

Art director la White Image, cu o experienta de 7 ani in design.

Alex urmareste in toate propunerile sale grafice doua lucrui esentiale: claritate si simplitate.

In calitatea sa de designer a realizat lucrari dedicate unui public foarte variat si a lucrat grafica pentru mai multe medii de comunicare: print, out-door cat si pentru materiale textile. Printre creatile lui cele mai vizibile se numara grafica pentru campaniile radio ZU. Ultimii 3 ani i-a dedicat exlcusiv desingului web si noilor trenduri.

Termen limita de inscriere luni 26 SEPTEMBRIE 2011.
Detalii complete si pe www.emacademy.ro.

Carmen Popa – Coordonator Evenimente
www.emacademy.ro

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *