Tendintele mediilor digitale in 2008

In cadrul workshop-ului oferit de catre OgilvyOne, Wim Vermeulen, alaturi de Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director OgilvyOne, va dezvalui care sunt best practices din lumea digitala si, impreuna, vor prezenta modalitatile de realizare a unor campanii eficiente de advertising in noile medii de comunicare.
Bill Gates despre noua era digitala
“Internetul a devenit un mic ecosistem social digital care a schimbat semnificativ stilul de viata al multora dintre consumatori. Acum consumatorul este cel ce controleaza totul si este momentul sa regandim in mod radical modul in care comunicam”, a declarat Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation Ogilvy Central & Eastern Europe.

Wim Vermeulen lucreaza de aproape 20 de ani in industria de comunicare si a facut parte din echipele unor companii de renume precum Vanderkerckhove & co., Net it Be/E-Corporation (una dintre cele mai mari companii de website-building din Belgia), Young & Rubicam si Lowe Troost.

El s-a alaturat grupului Ogilvy in 2002, pe pozitia de Client Service Director, de pe care a coordonat diverse conturi multinationale precum Proximus, Coca-Cola, Ford, De Post si Neckermann.

In 2004, el a devenit Managing Director la Ogilvy Interactive Belgia si, alaturi de echipa sa, a fost responsabil pentru lansarea unor inovatii importante pe piata belgiana, cum ar fi reclama IDTV, prima campanie publicitara in-game si primul Branded Entertainment Show.

Wim Vermeulen a preluat functia de Director of Digital Innovation al Ogilvy Group Central & Eastern Europe in ianuarie 2007.

Digital Maketing Forum
se afla la a doua editie si va avea loc pe 27 februarie 2008, la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel.

Evenimentul isi propune sa aduca in prim plan cele mai noi informatii despre online marketing, mobile marketing, advergaming, podcasting, blogging sau tehnologia 3G.

In cadrul Digital Marketing Forum, specialisti cu experienta in comunicare, marketing, publicitate si internet din Romania vor puncta cele mai noi idei de promovare interactiva, vor prezenta studii de caz si solutii inovative si vor prefigura tendintele din acest domeniu.

Georgeta Turcea

Georgeta Turcea este responsabila de organizarea de evenimente si este mereu in legatura cu partenerii, participantii, concurentii, speakerii, furnizorii de servicii. Absolventa a Facultatii de Comunicare, este membra Underclick din 2010.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *