Tendinte in industria advertisingului

“Insasi modelul industriei este pus sub semnul intrebarii. Modelul utilizat in prezent nu mai este nici valid, nici relevant”, a declarat Levy, in cadrul unei conferinte sponsorizate de IAA Worldwide.

Maurice Levy, care se afla la conducerea celui de-al patrulea grup de marketing si publicitate din lume, din care fac parte agentii precum Leo Burnett si Saatchi & Saatchi, a declarat ca rolul industriei este sa se concentreze pe identificarea consumatorilor si sa-i determine sa le pese de branduri.

“Agentiile fac ceea ce altii nu sunt in stare si anume creeaza mesaje”, a precizat el, adaugand ca agentiile de publicitate trebuie sa dezvolte o mai buna intelegere a tehnologiei, in conditiile in care membrii audientei petrec din ce in ce mai mult timp jucand jocuri pe computer sau folosind telefoane mobile sau alte medii noi.

Potrivit lui, concurenta este tot mai acerba din partea Google, Microsoft si Yahoo, care si-au extins afacerile din domeniul publicitatii: Microsoft a achizitionat aQuantive in 2007, pentru sase miliarde de dolari, in timp ce Google a cumparat DoubleClick, intr-o tranzactie in valoare de 3,1 miliarde de dolari.

Microsoft vrea si sa cumpere Yahoo, insa ultima nu este de acord cu oferta de preluare in valoare de 42 de miliarde de dolari, apreciind ca valoarea sa este subevaluata.

Levy, care spune ca are “un respect imens” fata de aceste companii, a adaugat ca este ingrjorat ca firmele mentionate vor incerca sa forteze piata advertisingului in detrimentul agentiilor.

“Rolul nostru va fi in continuare unul foarte important si vom continua sa fim indispensabili. Cu toate acestea, este nevoie sa ne adaptam”
, a conchis Maurice Levy.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *