Studiul de audienta blogurilor din Romania

Audienta blogurilor in Romania este compusa in principal din persoane tinere, cu venituri peste medie si cu studii superioare. 75% au sub 40 de ani, 83,5% dintre cititorii blogurilor au studii superioare iar 55,4% castiga peste 2000RON/luna, dintre care 13,2% castiga peste 6000RON/luna.

Mai mult, acestia sunt utilizatori activi de internet cu conturi pe retelele sociale (87,7% pe Facebook, 41,1% pe Google+, 28,45% pe YouTube, 20,46% pe Twitter) care aduc in discutie in grupurile lor de prieteni subiecte despre care au citit pe bloguri (97,4% cu 37,3% din ei des si foarte des) si li se cere parerea in grupurile de prieteni (66,8% des si foarte des).

Referitor la poziţia lor ierarhica, cei mai mulţi au o functie de middle management (18,3%), 15,6% sunt freelanceri sau parteneri intr-un business, 7,3% detin o functie de upper management iar 9% dintre cititorii blogurilor sunt studenti.

Studiul de audienta al blogurilor romanesti 2015 (SABR 2015) desfasurat de STANDOUT in a doua jumatate a anului 2014 arata ca aproape trei sferturi din cititorii principalelor bloguri romanesti au cumparat produse si servicii la recomandarea blogurilor pe care le citesc. (67,19%, in usoara crestere fata de 63,1% la editia anterioara)

Realizator: STANDOUT este o agentie de marketing si comunicare pe bloguri si retele sociale infiintata in 2007. STANDOUT deruleaza permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri si retele sociale din Romania, gestionand o retea de peste 200 de bloguri romanesti selectate dupa criterii cantitative si calitative.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *