Strategia online a WSJ

Rupert Murdoch, Chief Executive al News Corporation, a declarat, joi, la Davos, ca majoritatea materialelor de pe site-ul cotidianului Wall Street Journal vor putea fi in continuare accesate contra cost.

Aceasta declaratie reprezinta o schimbare de strategie pentru Murdoch, proprietar al Wall Street Journal inca din luna august, care a spus in mai multe randuri ca intentioneaza sa ofere acces gratuit la continutul publicatiei cititorilor acesteia, pentru a obtine audiente si venituri din publicitate mai mari.

“Vom extinde si consolida partea gratuita a editiei online a Wall Street Journal, insa publicatia va continua sa reprezinte o oferta solida” pentru abonati, a spus Murdoch.

“Materialele cu adevarat originale si cuprinzand informatii speciale vor putea fi accesate in continuare pe baza de abonament si vor costa mai mult”, a spus el.

Strategia online a WSJ a fost considerata un test al posibilitatii mentinerii site-ului unui ziar platit, majoritatea ziarelor putand fi consultate gratuit pe internet, cu exceptia Financial Times, principalul rival de piata al WSJ.

Wall Street Journal, care, alaturi de Financial Times, este unul dintre cele mai respectate ziare economice din lume, avea in august 2007 un numar de 788.000 de abonati la site-ul sau.

Un lucru rar pentru internet este ca, desi site-ul este platit, jumatate dintre cititorii care s-au abonat la wsj.com in 1996 sunt in continuare abonati.

Site-ul, actualizat constant, face concurenta agentiilor de informatii economice care isi deruleaza activitatea in regim continuu.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *