Serviciile online pot atrage venituri in Marea Britanie

Potrivit raportului, ziarele ar trebui sa imite modelul de advertising al Google, care taxeaza advertiserii pentru fiecare click si nu pentru fiecare 100 de accesari, asa cum fac publicatiile online.

Raportul Ernst & Young estimeaza ca, in cazul in care site-urile principalelor ziare ar fi generat, in 2007, venituri pe fiecare utilizator unic din Marea Britanie egale cu cele ale Google, publicitatea online le-ar fi adus venituri intre 152 si 317de milioane de euro.

Reviste online SUAIn prezent, multe dintre ziarele britanice nationale nu ating o cincime din aceste sume.

Conform datelor aceluiasi raport, cele mai populare site-uri au generat venituri din publicitate, in 2007, in valoare de 19 pana la 25 de milioane de euro, in timp ce operatiunile de advertising ale Google in Marea Britanie au adus venituri de 1,65 de miliarde de euro.

Printre cele mai populare site-uri se numara Guardian Unlimited si Times Online.

“Acesta diferenta reprezinta o oportunitate pentru ziare si demonstreaza ca serviciile online pot atrage venituri in Marea Britanie. Ziarele trebuie sa implementeze modelul de advertising cost-per click sau cost-per-lead”, a declarat Luca Mastrodonato, expert al Ernst & Young.

Raportul considera ca inserturile gratuite oferite de ziare, precum CD-urile sau DVD-urile sunt masuri pe termen scurt care nu incurajeaza tinerii sa cumpere publicatii tiparite.

Jumatate din populatia Marii Britanii cu varste cuprinse intre 15 si 44 de ani foloseste internetul gratuit pentru stiri si alte informatii.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *