Seriale online

Warner Bros va investi trei milioane de dolari pentru a crea 24 de seriale originale pe care le va difuza online.

Decizia reprezinta o modificare in strategia studioului american, care a lansat acum un an un venture de productie digitala, Studio 2.0, cu scopul de a elabora continuturi destinate difuzarii online sau pe mobile.

De la deschiderea Studio 2.0, Warner a lansat o singura emisiune, Hardly News, care a debutat in aprilie pe postul online Bud.TV al Anheuser-Busch.

Desi spra sa isi finanteze eforturile online din publicitate, parteneriatele cu advertiserii au fost dificil de incheiat din cauza naturii pietei vizate de stuio, motiv pentru care Warner Bross a decis sa investeasca trei milioane de dolari din banii proprii pentru a realiza 24 de productii destinate difuzarii pe internet, dintre care fac parte “The Jeannie Tate Show”, un serial in 10 episoade, o comedie cu papusi pentru adulti si o versiune animata a “Vrajitorului din Oz”.

Potrivit informatiilor existente, Warner Bros a incheiat deja acorduri de distributie pentru noile sale continuturi, inclusiv cu RealNetworks si Joost.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *