Publicitatea online | Studiu Nielsen

Cresterea din 2007 este cu mult mai mica decat cea din 2006, cand piata totala a evoluat cu 4,6% si cheltuielile atrase de internet au crescut cu 35%.

Singurele medii care au inregistrat o crestere a veniturilor din publicitate pe parcursul lui 2007 sunt revistele nationale (+7,6%), outdoor-ul (+7,2%), suplimentele duminicale nationale (+4,9%), posturi nationale transmise prin intermediul retelelor de cablu (+2,2%) si posturi TV in spaniola (+1,5%).

Pe de alta parte, presa cotidiana a avut un an dificil, cotidienele nationale suferind o scadere de 7,7%  a veniturilor publicitare, in timp ce diminuarea bugetelor atrase a fost de 7,5% in cazul cotidienelor locale.

Suplimentele locale duminicale au pierdut si ele venituri din publicitate, la fel ca si revistele specializate si cele locale.

Si televiziunea a avut de suferit, bugetele publicitare alocate retelelor nationale diminuandu-se cu 1,5%.

In ceea ce priveste posturile locale, acestea au atras in 2007 bugete de publicitate mai mici cu 2,6% – 5,1%, in timp ce retelele de radio nationale au atras venituri din publicitate mai mici cu 3,9%.

Potrivit studiului Nielsen, piata publicitatii online ramane in continuare foarte dinamica, in pofida scaderii suferite comparativ cu anul 2006.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *