Publicitatea mobila | Studiu Gartner

Pe parcursul anului trecut, publicitatea mobila a generat venituri de 1,1 miliarde de euro.

Potrivit studiului, piata publicitatii mobile se dezvolta lent, dar ar putea fi impulsionata de cresterea gradului de utilizare a dispozitivelor mobile si facilitarea accesului la internet.
Studiu eMarketer publicitate mobila“Inovatiile de tipul reducerii numarului de click-uri necesare in accesarea de informatii, utilizarii camerei foto de pe telefonul mobil pentru a ameliora experienta utilizatorului sau realizarii unei legaturi intre publicitate si continut informativ, vor determina un progres al pietei”, a estimat Tole Hart, director de cercetare la Gartner.

Studiul indica, in acelasi timp, ca exista si obstacole care trebuie depasite, printre care utilizarea pe scara redusa a functiilor multimedia pe telefonul mobil, reticenta utilizatorilor de a accepta publicitatea pe dispozitivele pe care le detin, diversitatea modelelor de telefoane mobile sau problemele de ordin tehnic.

Potrivit Gartner, potentialul pietei publicitatii mobile este foarte mare si se estimeaza ca sectorul va atrage bugete in valoare de 8,1 miliarde de euro pana in 2011.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *