Publicis semneaza un acord cu Google

Compania franceza Publicis si motorul de cautare Google au anuntat, marti, ca au incheiat un acord de colaborare pentru a se extinde pe piata publicitatii digitale.

Cele doua companii nu au dat detalii referitoare la aceasta cooperare, precizand numai ca Google va oferi know-how tehnologic companiei Publicis in schimbul expertizei acesteia in ceea ce priveste activitatile de media planning si cercetare.

Eric Schmidt, Chairman si CEO al Google si Maurice Levy, Chairman al Publicis, le-au spus jurnalistilor ca firmele coopereaza deja de mai bine de un an.

Maurice Levy a declarat ca aceasta colaborare va permite Publicis sa “dezvolte mai bine afacerile clientilor printr-o mai buna exploatare a internetului, transmitand mesajul corect la momentul oportun”.

Incheierea acestui parteneriat vine la un an dupa ce Publicis, pe locul al patrulea in clasamentul celor mai mari grupuri de publicitate din lume, a achizitionat agentia de publicitate digitala Digitas, in cadrul unei tranzactii in valoare de 1,3 miliarde de dolari.

“Vrem ca piata sa inteleaga ca suntem extrem de seriosi atunci cand este vorba de publicitatea digitala”, a spus Levy. Parteneriatul vine si dupa seria de achizitii de anul trecut, in cadrul careia companii precum Google, Yahoo si Microsoft au achizitionat numeroase agentii de publicitate online.

Colaborarea cu Google reflecta si imaginea pe care Levy o are in legatura cu partenerii veniti din randul celor mai importanti actori ai industriei online, viziune care difera de cea a majoritatii specialistilor industriei advertisingului.

“Google nu este un prieten pe termen scurt si un dusman pe termen lung. Este un partener real”
, a spus Levy.

Pe de alta parte, Schmidt i-a asigurat pe jurnalisti ca “Google nu va deveni niciodata o agentie de publicitate”.

Daca esti interesat de piata online si informatii despre e-marketing si e-commerce in Franta, alege unul din grupurile de deasupra.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *