Publicitate Olanda

Investitiile publicitare pe TV in Olanda au crescut cu 6,8% in 2007, comparativ cu 2006, ajungand la 851 de milioane de euro, se arata intr-un studiu SPOT, organizatie de marketing TV care reprezinta atat radiodifuzorii olandezi publici, cat si pe cei privati.

Producatorii de masini, de energie electrica si cosmetice au fost advertiserii care si-au majorat semnificativ bugetele de publicitate, in timp ce companiile de asigurari si fabricantii de DVD-uri si CD-uri si-au majorat investitiile publicitare. Studiul arata ca aceasta crestere de 6,8% a fost cea mai mare inregistrata dupa anul 2000, cand cheltuielile au ajuns la un nivel record.

“Aceasta crestere este remarcabila pentru ca, de cativa ani, analistii estimeaza ca anii de glorie pentru publicitatea TV s-au terminat ca urmare a cresterii importantei internetului si a vizionarii de programe inregistrate cu ajutorul DVR-urilor. Estimarile nu s-au concretizat insa, increderea advertiserilor in publicitatea TV refacandu-se in 2007”
, a spus Paul van Niekerk, directorul SPOT.

“Ne asteptam la o crestere a cheltuielilor de publicitate de 5%, de aproape 900 de milioane de euro, in conditiile apropierii Campionatului European de Fotbal, a Jocurilor Olimpice din China si alegerilor prezidentiale din Statele Unite, de care olandezii sunt extrem de interesati”, a spus el.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *