Womad promoveaza 888.com (jocuri de noroc) prin taximetre

Intr-o campanie promotionala pentru compania online de jocuri de noroc 888.com, 375 de taximetristi londonezi au fost selectati sa afiseze pe masinile lor reclame pentru site-ul companiei.

In zece dintre cele 375 de taxiuri, actiunea de marketing merge mai departe, soferii incercand sa poarte discutii referitoare la poker cu clientii lor.

In cazul in care clientii se implica in conversatie, taximetristii aduc vorba despre 888.com si, daca persoanele pe care le transporta sunt interesate de site-ul de jocuri, ele pot primi cuponuri gratuite in valoare de pana la 10 dolari, pe care le pot folosi jucand poker virtual pe site.

Taxi Promotions UK, agentia care a elaborat campania 888.com, apeleaza la taximetristi pentru a promova anumite branduri.

De la lansarea programului, in urma cu zece ani, soferii au fost reprezentanti neoficiali pentru numeroase destinatii turistice sau organizatii caritabile.

Taxi Promotions incearca sa isi extinda programul, prin intermediul diviziei Womad Taxis – termen care vine de la conceptul “word of mouth”.

Scopul acestei initiative vizeaza capitalizarea interesului sporit fata de publicitatea word-of-mouth, care are la baza faptul ca majoritatea consumatorilor au mai multa incredere in produsele despre care aud de la o alta persoana decat in cele promovate prin intermediul presei.

Potrivit firmei de cercetare de piata PQ Media, numai companiile din Statele Unite au cheltuit 1,35 miliarde de dolari pentru actiuni “word-of-mouth” in 2007, in crestere cu 38% comparativ cu 2006.

Cea mai mare crestere a publicitatii word-of-mouth s-a inregistrat pe internet, unde companiile apeleaza la bloguri, retele sociale si alte forme de comunicare pentru a incerca sa determine consumatorii sa difuzeze informatii referitoare la produsele si serviciile lor.

Actiunile de “buzz” derulate online sunt mai usor de urmarit decat cele offline.

Persoanele care calatoresc cu taxiul sunt extrem de atractive pentru advertiseri, pentru ca pot fi expuse la mesajele lor fara a avea posibilitatea de a le evita.

O calatorie cu taxiul la Londra dureaza in media 16 minute si, intr-o zi normala, un taximetrist face 40-60 de curse“, a declarat Asher Moses, Managing Director al Taxi Promotions.

Astfel, audienta la care ajung cei 10 taximetristi care promoveaza site-ul 888.com este considerabila.

Taxi Promotions formeaza deja mai multi soferi pentru campanii de buzz, a declarat Moses, care spune ca doreste ca numarul soferilor implicati in actiuni de marketing sa ajunga la 300 in decurs de un an.

Compania de jocuri de noroc online a semnat deja un contract pentru o campanie mai importanta, care sa implice 20 de soferi si sa promoveze introducerea pe pagina electronica a jocului de bingo, in februarie.

Matt Robinson, Marketing Director al 888, a declarat ca firma plateste circa jumatate de milion de dolari pentru campanie.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *