Premii Internetics 2009

In urma cumularii punctelor, trofeul pentru agenția anului a revenit agentiei FourHooks.

Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange Romania. Acest premiu a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone Romania.

La categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare aurul a fost luat de lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller.

Trofeul Internetics a fost acordat la urmatoarele sectiuni:

Mancare si bautura

Castigator:

Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;

Publicații si media

Castigator:

Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;

Servicii publice

Caștigatori:

Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;

Ioanid.com – Gradinita Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinita Ioanid;

La categoria Best Use of,  trofeele Internetics obținute pe secțiuni sunt:

Best use of Advertising Games

Castigator:

Lumea fara zero, autor: Webstyler, client: Coca-Cola;

La ultima categorie, Campanii Interactive, au fost acordate doua trofee de argint.

Prima lucrare premiata este Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola. Cea de-a doua lucrare care a obtinut argint este Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.

Trofeele Internetics pe sectiuni:

Mancare și bautura

Castigatori:

Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;

Lumea fara zero, autor: Webstyler, client: Coca-Cola;

Retail si comert electronic

Castigator:

Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image;

La finalul procesului de jurizare, juriul a acordat si doua premii speciale:

Best Use of Technology

Castigator:

Squish.ro, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;

Premiul special pentru neconventional

Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitriu, client: Braincap;

Aceste premii nu au contat in competitia pentru agentia anului.

Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat in categoria Best Use Of sunt:

Best Use of Viral Video:

Castigator:

Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark

Best Use of Advertising Games

Castigator:

Seiful.ro, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro

Best Use of Banners

Castigatori:

Anim’Est 2009, autor: Ogilvy Group, client: IBM;

Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange Romania;

Pentru a vedea lista completa a castigatorilor si nominalizatilor, click aici.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *