Premii in eCommerce

Criteriile de jurizare pentru a doua editie a Galei Premiilor in eCommerce

Ziua in care dam Cezarului ce-i al Cezarului se apropie vertiginos. Ne mai despart putin peste 3 saptamani pana la a doua editie a Galei Premiilor in eCommerce si a sosit momentul sa anuntam criteriile de departajare in functie de care se face jurizarea pentru cel mai bun site de comert electronic.

Exista doua categorii principale, fiecare din ele avand o pondere de 50% din punctajul final. Asadar, juriul puncteaza pe de o parte SITE-ul, iar pe de alta parte EXPERIENTA UTILIZATORILOR cu magazinul.

In ceea ce priveste SITE-ul, vor fi luate in calcul 4 criterii esentiale: Functionalitate, Design&Usability, Legalitate si Continut. Fiecare din cele 4 criterii beneficiaza de alte 5 subcategorii care la randul lor se ramifica in 3 elemente – cate unul pentru fiecare subcategorie in parte.

Astfel, in ceea ce priveste FUNCTIONALITATEA site-ului vor fi punctate urmatoarele subcategorii:
1. Accesibilitate
2. Timp de incarcare
3. Cod HTML
4. Navigare
5. Proces de comanda

DESIGN&USABILITY:
1. Design/grafica
2. Ergonomie
3. Estetica
4. Layout
5. Look&Feel

LEGALITATE:
1. Informatii complete despre administratorul site-ului
2. Continut legal
3. Activitati legale ale site-ului
4. Colectarea datelor cu caracter personal
5. Politica de returnare a produselor in 10 zile

CONTINUT:
1. “The new wave” – deschiderea catre mijloacele moderne de accesare a internetului
2. Produse si servicii – optimizare pe continut
3. Claritatea informatiilor
4. SEO
5. Interactivitatea cu utilizatorii

Pentru ca nu ne dorim ca magazinele inscrise in concurs sa isi imbunatateasca site-ul pe parcursul jurizarii, am decis sa nu facem publice cele 3 elemente finale speficice fiecarei subcategorii amintite mai sus.

Partea de CUSTOMER EXPERIENCE este structurata pe doua directii respectiv:
1. punctarea usurintei procesului de comanda online si a tuturor informatiilor necesare despre cum se cumpara, cum se plateste, garantii, livrare, extra-costuri etc.
2. punctarea procesului de cumparare efectiv: profesionalismul si amabilitatea reprezentantilor site-ului, durata pana la primul contact din partea magazinului, acuratetea informatiilor, timpii de livrare etc.

Maximul de puncte pe care il poate cumula un magazin online este de 360, 180 de puncte revenind categoriei SITE, respectiv 180 pentru CUSTOMER EXPERIENCE. In concursul pentru Gala Premiilor in eCommerce s-au inscris 24 de comercianti virtuali.

Gala Premiilor in eCommerce este un eveniment aflat la a doua  editie si organizat de publicatia Link2eCommerce  care se va desfasura pe 29 septembrie a.c. Partenerul principal al Galei Premiilor in eCommerce 2007 este FirstData Romania.

Urmariti site-ul www.link2ec.ro pentru updateurile din urmatoarea perioada. Dorim tuturor participantilor, mult succes!

Aflata la a II-a editie, Gala Premiilor in eCommerce este singura manifestare din Romania care rasplateste performantele si eforturile celor implicati in activitatea de comert electronic – pornind de la banci si continuand cu procesatorii de plati, magazinele online, furnizorii de servicii si solutii e-commerce si presa de specialitate.

Ca si la prima editie desfasurata pe 8 iunie 2006, premiile sunt clasificate in trei categorii:
1. Premii bazate pe statisticile oferite de RomCard
2. Premii bazate pe votul juriului
3. Premiile proprietare Link2eCommerce

[citeste restul articolului]

Georgeta Turcea

Georgeta Turcea este responsabila de organizarea de evenimente si este mereu in legatura cu partenerii, participantii, concurentii, speakerii, furnizorii de servicii. Absolventa a Facultatii de Comunicare, este membra Underclick din 2010.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *