Publicitate online SUA : estimare 2007-2012 Yankee Group

Valoarea pietei publicitare online din Statele Unite se va dubla in urmatorii cinci ani, urmand sa ajunga la 50,3 miliarde de dolari pana in 2011, adica dublu comparativ cu 2007, potrivit unui studiu realizat de Yankee Group.

Estimarile Yankee Group au la baza diferentele dintre actuala utilizare a mediului si cheltuielile facute de advertiseri.

In prezent, internetul este responsabil, in Statele Unite, numai pentru 20% din consumul total de media, in conditiile in care advertiserii investesc online o cota de doar 7,5% din bugetele lor publicitare.

Aceasta diferenta va incepe sa se acopere in 2011, cand Yankee estimeaza ca online-ul va genera circa 25% din totalul consumului de media si va atrage 15% din cheltuielile publicitare.

Cresterea publicitatii pe internet in 2008 a fost previzionata de mai multe companii de cercetare de piata.

Astfel, potrivit Internet Advertising Bureau din Statele Unite, publicitatea online va continua sa creasca intr-un ritm sustinut, desi se va inregistra o usoara incetinire a ritmului.

Unul dintre motivele principale ale incetinirii ritmului de crestere este lipsa masuratorilor comprehensive privind rezultatele campaniilor online.

Pe de alta parte, tot in ceea ce priveste piata americana online, JupiterResearch estimeaza ca reclamele online locale vor atrage circa noua miliarde de dolari in 2012.

Potrivit companiei de cercetare, tipurile de reclame care vor fi cel mai des folosite sunt cele display si search.

In plus, Jupiter estimeaza si o evolutie a pietei micii publicitati online, de circa 10% in urmatorii cinci ani.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *