Parteneriat Sony Ericsson si Maria Sharapova

Jucatoarea de tenis Maria Sharapova a semnat un contract de sponsorizare cu compania Sony Ericsson Mobile Communications, pe o durata de patru ani, devenind astfel ambasadorul global al companiei.

Maria Sharapova
Maria Sharapova

Sharapova se va implica intr-o serie de campanii adresate consumatorilor, create special pentru a interactiona cu grupurile tinta ale Sony Ericsson.

De asemenea, Sharapova va lucra cu Sony Ericsson si in ceea ce priveste realizarea si promovarea unei noi game de produse si accesorii.

Parteneriatul semnat intre jucatoarea de tenis si companie este complementar sponsorizarii WTA Tour de catre Sony, acord incheiat de companie in ianuarie 2005, valabil timp de sase ani si in valoare totala de 88 de milioane de dolari.

“Acum, in cel al saptelea an de existenta ca si companie, brand-ul a evoluat in mod semnificativ, iar securizarea unui ambasador global reprezinta un pas natural pentru a-l aduce la nivelul urmator intr-o piata din ce in ce mai competitiva”, a declarat Dee Dutta, Corporate Vice President si Director de Marketing al Sony Ericsson.

“Este o experienta extraordinara sa lucrezi cu un brand ca Sony Ericsson, cu o reputatie atat de puternica in industria de divertisment. Chiar daca cei mai multi oameni ma cunosc ca jucatoare de tenis am de asemenea multe alte pasiuni in afara sportului precum moda, muzica, filmul si design-ul, domenii pe care impreuna cu Sony Ericsson le vom explora prin parteneriatul nostru”, a precizat Maria Sharapova.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *