Parteneriat ARBOinteractive-TravelBank.ro

Lansat la data de 1 octombrie 2011, www.TravelBank.ro a anuntat semnarea unui parteneriat pe termen lung cu regia de publicitate online ARBOinteractive. Astfel, clientii regiei vor avea acces la solutiile de promovare online propuse de TravelBank.ro.

TravelBank.ro logoLansat la data de 1 octombrie 2011, www.TravelBank.ro a anuntat semnarea unui parteneriat pe termen lung cu regia de publicitate online ARBOinteractive.

Astfel, clientii regiei vor avea acces la solutiile de promovare online propuse de TravelBank.ro.

Pozitionat ca website premium in domeniul turismului, TravelBank este un concept deosebit in categoria sa, promovand unitatile de cazare si oferind solutii complexe pentru acestea, fara a le percepe comisioane din rezervari.

In acelasi timp, clientilor finali le este pusa la dispozitie o platforma completa de acces la rezervari online si oferte speciale (inclusiv “last minute”, pachete de cazare si pachete de tip “deals”).

Utilizatorii TravelBank pot avea cont gratuit si profil in comunitatea My TravelBank, pot comunica intre ei, pot incarca galerii de fotografii, articole pe blogul propriu “de calator”, isi pot face retele de prieteni si pot alege unitatile de turism preferate.

Zonei de social media ii este alaturata partea de media propriu-zisa: articole si recomandari legate de turism, calatorii, timp liber, divertisment – continut propriu TravelBank si preluari de la publicatii partenere.

Prin ARBOinteractive, agentiile pot achizitiona spatiu media clasic (bannere web), branding website (personalizat), advertoriale si alte solutii publicitare speciale. In acelasi timp, TravelBank colaboreaza cu brandurile ARBOcontext si ARBOperformance, oferind, pe anumite spatii, campanii in regim pay per click (anunturi, linkuri text).

Exista de asemenea oportunitati de sectiuni personalizate, de rubrici eficiente pentru branding, marketing, vanzari.

“Ne bucuram sa fim parteneri ARBOinteractive inca de la lansare, ne dorim ca TravelBank sa devina un portal de turism de referinta. TravelBank va insemna o comunitate de persoane active, dinamice, care calatoresc des si care folosesc internetul pentru a comunica si mai ales pentru a se informa si a face achizitii, avand in acelasi timp o viata sociala complexa si in mediul offline”, spun reprezentantii TravelBank.ro.

Targetul principal al TravelBank.ro este reprezentat de persoane tinere, cu varsta cuprinsa intre 20 si 40 de ani, preponderent din mediul urban (Bucuresti si principalele mari orase), cu studii medii si superioare, venituri medii si mari, persoane active, informate, din clasa medie si zona de business.

Targetul larg este extins la 15 – 65 de ani (si peste), caci “comunicarea si spiritul de calatorie nu au varsta”, mai spun oficialii TravelBank.ro.

“Datorita continutului sau de nisa, suntem siguri ca travelbank.ro va reusi sa atraga in jurul sau o comunitate puternica care sa se identifice cu oamenii pasionati de calatorie, activi si dinamici. Reteta succesului are la baza ingrediente cum ar fi: calitatea informatiilor, oferirea de solutii complexe, dimanica si interactiunea constanta cu cei care formeaza publicul, sectiunile speciale si multitudinea de posibilitati prin care utilizatorii pot interactiona intre ei”, spune Silvia Ibanescu, Portofolio Manager ARBOinteractive.

TravelBank.ro a fost realizat drept o comunitate de pasionati de calatorie, persoane active, dinamice, care isi petrec mult timp online, dar care pretuiesc cel putin la fel de mult timpul petrecut offline.

Calatoriile, fie ele si de afaceri, pot incepe pe TravelBank.ro: pe langa informatiile generale si pe langa facilitatile de selectie, comparare si rezervare online, TravelBank.ro permite utilizatorilor inregistrati – 100% gratuit – sa isi creeze un “profil de calator”, sa comunice cu alti “calatori”, sa socializeze, sa cunoasca persoane cu aceleasi pasiuni, sa isi creeze liste de prieteni, pornind de la preferintele comune, sa isi prezinte experientele si gandurile chiar in blogul personal de pe TravelBank, sa posteze galerii inregi de fotografii din calatorii, sa discute si sa gaseasca idei sau chiar parteneri de calatorie pe TravelBank.ro si pe forumul TravelBank.

ARBOinteractive este cea mai mare regie de publicitate online din Romnia, avnd o prezent de peste 8 ani pe piata autohton. n prezent, gestioneaz spatiul publicitar al peste 150 de site-uri. Parte a Goldbach Media, companie prezent in 10 tri europene, ARBOinteractive include o gama larga de servicii printre care: ARBOperformance, Behavia, ARBOsocial, V2Media, ARBOmobile, LogicSearch, AdKing.

www.travelbank.ro

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *