Optimizarea sitului dupa Hummingbird (Google)

mai multe la sursa Trafic.ro / Gold on Blogs

Cu putin timp in urma, Google a anuntat o actualizare a algoritmului care poarta numele de  Hummingbird.

Hummingbird se concentreaza pe semantica, urmarind perceperea corecta a limbajului natural si a cautarilor complexe, pentru a intelege mai bine intentia utilizatorului si a-i oferi rezultate mai bune.

Gianluca Fiorelli, SEO and Web Marketing Consultant, ne arata intr-un articol publicat pe blogul Moz cateva reguli de baza in procesul de optimizare, care vor continua sa functioneze perfect si in contextul acestui update:

A. Cand creezi/optimizezi un site, pastrezi in minte ideea de a te adresa unui public precis.

B. Cand faci optimizare on-page, folosesti una dintre urmatoarele practici de SEO:

  • folosesti o arhitectura informationala clara si nu extrem de complexa;
  • eviti problemele de “canonicalizare”(pagini individuale care pot fi incarcate de pe URL-uri multiple)
  • eviti problemele create de continutul slab (bounce rate mare si un timp foarte scurt petrecut pe pagina de utilizatori);
  • crearea unui model de continut relevant;
  • optimizarea actualizata a continutului fiecarei pagini a site-ului, folosind un limbaj natural si bogat in sensuri, avind in vedere o strategie bazata pe landing page-uri;
  • creezi continut valoros, folosind mai multe formate, astfel incat utilizatorii sa fie interesati sa dea “share” sau sa puna linkuri;
  • utilizezi Schema.org, Open Graph si semantic mark-ups.

C. Obiectivele procesului de link building includ:

  • o mai buna vizibilitate a brandului;
  • cresterea traficului provenit de pe alte site-uri;
  • legaturi cu site-urile mari, care contin sectiuni apropiate de continutul site-ului tau;
  • cresterea viziunii inovative a brandului tau.

D. Retelele sociale iti ofera urmatoarele avantaje in SEO:

  • vizibilitate extinsa a brandului;
  • un anumit ecou in mediul respectiv;
  • cresterea numarului de mentiuni/linkuri sub diferite forme  pe alte web site-uri;
  • trafic organic si cresterea numarului de ambasadori ai brandului.

Daca toate aceste aspecte sunt bifate pe agenta ta de SEO, atunci tot ce trebuie sa faci este sa continui procesul de optimizare si sa-l desavarsesti, facandu-l creativ si atractiv. Insa daca ai neglijat unele dintre aceste aspecte, probabil acum este un moment potrivit sa iti corectezi strategia si sa te concentrezi pe cele mai bune practici de optimizare.

mai multe la sursa Trafic.ro / Gold on Blogs

Claudiu Gamulescu

este fondator al Underclick.ro, brand infiintat in 2004. De atunci cateva sute de situri web si produse au fost lansate sau consiliate. Cateva sute de oameni au trecut prin programele de training "la sala" ale lui Claudiu, iar cateva mii au descarcat cartile si programele de coaching online. Crede in Internet folosit pentru afaceri, un canal care trebuie inteles si stapanit cum se cuvine. Folositi-l cu inteligenta !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *