News Corporation pe piata publicitatii online

Fox Interactive Media (FIM), care monitorizeaza cea mai mare retea de socializare din lume, MySpace, a anuntat ca intentioneaza sa lanseze o retea de publicitate online, FIM Audience Network, in cadrul careia sa isi valorifice noile tehnologii publicitare cum ar fi instrumentele de “hiper-targetare” care realizeaza reclame adaptate intereselor manifestate de utilizatorii de internet.

“Sunt increzator ca mergem in directia cea mai buna pentru a ne asigura succes pe termen lung si sunt sigur ca avem echipa potrivita pentru a face acest lucru”, a declarat Peter Levinsohn, directorul diviziei.

FIM are un target de venituri de un miliard de dolari anul acesta si considera ca va reusi sa atraga o suma apropiata de cea stabilita.

Potrivit responsabililor Fox Interactive Media, Adam Bain, Executive Vice President pentru productie si tehnologie in cadrul FIM, va prelua functia de presedinte al FIM Audience Network.

In cadrul acestei restructurari, Michael Barrett, Chief Revenue Officer si fost responsabil al Time Warner, va pleca din cadrul companiei.

Capacitatea de a vinde eficient publicitate in retelele de socializare a fost pusa sub semnul intrebarii dupa ce Google, unul dintre partenerii MySpace, si-a exprimat dubiile in ceea ce priveste capacitatea de monetizare a publicitatii in retelele de socializare.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *