Masuratori multimedia britanice

Interactive Advertising Bureau (IAB) din Marea Britanie a lansat Rich Media Measurement Guidelines pentru a permite companiilor de profil sa ofere masuratori fidele in domeniul publicitatii interactive online.

Noile reglementari se refera la formatele publicitare online si la cele care utilizeaza tehnologie audio, video, de animatie Flash si limbaje de programare Java, Javascript si DHTML.

Ghidul a fost supus analizei opiniei publice timp de treizeci de zile, apoi a fost lansat pe piata.

Documentul a fost realizat pentru a se determina momentul in care poate fi masurat impactul unei reclame multimedia, fiind destinat utilizarii de catre companiile media online, furnizorii de publicitate si retailerii multimedia.

Instrumentele de masura care ofera siguranta companiilor joaca un rol esential in evolutia continua a pietei media interactive. «Rich Media Measurement Guidelines» demonstreaza angajamentul industriei media interactive de a oferi transparenta si posibilitatea de masurare a operatiunilor“, a declarat Randall Rothenberg, presedinte si CEO al IAB.

IAB si Media Rating Council vor prezenta si explica noul ghid in cadrul unui seminar online care va avea loc pe 23 ianuarie.

IAB a colaborat pentru realizarea noilor reglementari cu companii precum AOL, Google, Microsoft Digital Advertising Solutions, Walt Disney Internet Group si Yahoo.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *