Magazin online de jucarii – ToyFun.ro

Underclick.ro : PC, Electro si acum Toy. Toate sunt FUN. Intrebarea fireasca de unde vine atractia pentru jucarii ? E o piata buna buna in Romania sau e o initiativa mai veche ? Care e povestea magazinului in cateva cuvinte …

Toyfun.ro : PCfun si ElectroFun au fost gandite de la inceput impreuna, chiar daca au aparut in online la o distanta de aproape doi ani unul fata de celalat. ToyFun s-a desprins ca idee ceva mai tarziu, am discutat-o (Marius Ghenea impreuna cu echipa de management), tuturor ne-a placut si mai ales am vazut o buna oportunitate de a ne extinde afacerea catre acest segment. Entuziasmul nostru a fost si mai mare cand am inregistrat in doar 48 de ore de la lansare cca 4000 de vizite.

Underclick.ro : Batalia este mare cel putin din punctul de vedere al numarului jucatorilor care vor sa convinga romanii sa ia jucarii de la ei. Care sunt argumentele TOY Fun ?

Toyfun.ro : Un prim avantaj este chiar punctul de plecare, nu plecam de la zero. Experienta, serviciile foarte bune, oferte de preturi, noutatile, baza de clienti actuala sunt cateva elemente care vor dicta dinamica Toyfun. Evident ca fiecare categorie are particularitatile ei, insa avem flexibilitatea de a ne adapta cerintelor clientilor.

Underclick.ro : Cum aleg o jucarie online in conceptia lui toyfun.ro ? Exista un pattern pe care il urmeaza cumparatorii sau ne trezim ca legea o face copilul din noi ?

Toyfun.ro : Un pattern, nu si singurul, este cel in care parintii primesc lista de dorinte din partea copiilor si doresc sa conformeaza mergand la fix cu alegerea. Practic aceasta va fi prioritatea de acum incolo, sa venim cu idei noi (produse noi) si sa asiguram un stoc pentru cat mai multe repere.

Underclick.ro : Este sistemul logistic al FIT pregatit sa se specializeze pentru un nou tip de produse ? Sunt mai usor de manipulat jucariile decat IT-ul si ALBELE ?

Toyfun.ro : Orice comanda/ colet este tratat cu maxima importanta. Din fericire aceasta noua categorie nu necesita momentan adaptari ale sistemului logistic, insa daca va fi cazul o vom face.

O politica pe care am implementat-o inca de la inceput pentru PCfun, Electrofun, ulterior pentru ShopIT si acum si pentru Toyfun, trateaza egal orice livrare/ comanda, indiferent de valoare sau continut. Pe online castigi greu fiecare client si toti trebuie tratati cu acelasi respect.

Underclick.ro : Ne asteptam pe viitor si alte chestii FUNny din partea voastra ?

Toyfun.ro : Exista in plan alte proiecte, unele sunt in discutii la Marius Ghenea, pentru moment nu iti pot spune prea multe dar te vom tine la curent.


Mai jos iata si comunicatul de presa:

Bucureşti, 12 mai 2009FiT Distribution lansează astăzi, în cadrul diviziei sale online, magazinul www.toyfun.ro, specializat în vânzarea de jucării şi produse pentru copii.

TOYfun.ro se alătură celorlalte magazine online din grup: PCfun.ro (principalul magazin online al grupului cu activităţi în zona de vânzări IT şi comunicaţii), ElectroFun.ro (magazin specializat de produse electronice şi electrocasnice), ShopIT.ro (magazin adresat în principal vânzărilor de componente de calculator).

„TOYfun.ro reprezintă încă un pas pe care FiT Distribution îl face în diversificarea activităţilor de comerţ online, iar prin utilizarea unei platforme logistice şi de back-office comune, grupul realizează economii de costuri şi sinergii în activitatea diverselor magazine online administrate”, a declarat Magda Stoica, Project Manager TOYfun.ro.

„Ca obiective de business, ne propunem ca magazinul TOYfun.ro să atingă o cifră de afaceri de aproximativ 450.000 euro până la sfârşitul anului 2009, iar pentru anul 2010,
primul an complet de activitate, cifra de afaceri proiectată este de 1,2 milioane euro. Astfel, vizăm pentru următoarele 12 până la 18 luni să atingem o cotă de piaţă de 35% din vânzările online de jucării din România”
, a declarat Marius Ghenea, preşedinte
FiT Distribution.

Pentru perioada de până la 1 iunie, TOYfun.ro pregăteşte oferte speciale precum acordarea unui voucher gratuit de cumpărături în valoare de 50 RON, utilizabil în PCfun.ro sau ElectroFun.ro, pentru orice cumpărător care achiziţionează produse în valoare de minim 200 RON de la TOYfun.ro.

TOYfun.ro va lansa în zilele următoare, de asemenea, un concurs de creaţie pentru copii, aceştia fiind invitaţi să preia în fiecare zi poza unui produs selecţionat de pe site-ul www.toyfun.ro, să o modifice într-un mod cât mai creativ, utilizând computerul şi apoi să o încarce pe blog-ul acestui concurs. Câştigătorul concursului, ales prin vot online, va primi ca premiu un notebook marca Dell de la PCfun.ro.

De asemenea, TOYfun.ro va organiza în perioada lansării site-ului un turneu de jocuri pentru console: Xbox, PlayStation, Wii, la care pot participa copii cu vârste cuprinse între 10 şi 14 ani. Aceştia
se vor întrece în diverse concursuri de tipul: curse de Formula 1, tenis, fotbal, chiar pe consolele puse la dispoziţie de TOYfun.ro la sediul din str.
Cultul Patriei nr.26. Concursurile se vor desfăşura zilnic între orele 13:00 şi 15:00, participarea fiind gratuită.

Despre FiT Distribution:

FiT Distribution este o companie înfiinţată în anul 2002, ce comercializează produse IT&C, eletronice şi electrocasnice. Compania operează divizia online formată din magazinele: PCfun.ro, ElectroFun.ro, ShopIT.ro, domeniul www.24pc.ro.

Cifra de afaceri din 2008 a fost de 54 milioane RON.

Produsele comercializate în mod curent sunt de la cele comune la cele foarte specializate, de menţionat fiind următoarele brand-uri: Acer, Apple, Asus, A-Data, BenQ, Canon, Dell, Epson, Fujitsu-Siemens, Gigabyte, His, Horizon, HP, Intel, Lenovo, LG, Microsoft, MSI, NOKIA, Olympus, Panasonic, Philips, Samsung, Sapphire, Sony, Toshiba etc.

Despre TOYfun.ro

TOYfun.ro a fost construit pe o platformă online realizată de către echipa de Web Development a FiT Distribution, având la dispoziţie cele mai bune funcţionalităţi pentru utilizatori şi beneficiind de experienţa acumulată în dezvoltarea celorlalte site-uri din grup.

Magazinul online prezintă o ofertă foarte diversificată de jucării şi produse pentru copii, cu peste 2000 de produse disponibile de la peste 20 de producători şi mărci de jucării.Printre categoriile de produs acoperite amintim: păpuşi, maşinuţe, trenuleţe, avioane, jucării interactive, jucării pentru bebeluşi, personaje şi teme pentru copii, jocuri video, jucării outdoor, jucării de pluş,
jocuri educative etc.

www.toyfun.ro

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *