Investitii in publicitatea mobila

Conform studiului, cheltuielile pentru publicitate mobila vor creste de la 878 milioane de dolari in 2007 la 6,5 miliarde de dolari in 2012 in Statele Unite, in timp ce cresterea cea mai importanta se va inregistra pe piata din Asia.

Pe de alta parte, bugetele de promovare online se vor dubla pe parcursul lui 2008, urmand sa ajunga la 1,7 miliarde de dolari.

Pe de alta parte, majoritatea bugetelor mobile din India si China, unde nu exista retele de telefonie 3G, vor fi directionate catre mesajele-text.

Mesajele de promovare prin SMS si MMS dar si e-mailurile receptionate pe dispozitive mobile vor colecta 14 miliarde de dolari din bugetele totale in valoare de 19 miliarde de dolari care se preconizeaza ca vor fi cheltuite in 2012, adica cu 2,5 miliarde mai mult decat in 2007.

Rata de raspuns la campaniile de promovare pe mobil  este in prezent mai mare decat cea la campaniile online, ajungand in Statele Unite la o pondere de 12%.

In plus, studiul remarca faptul ca dezvoltarea retelelor 3G si a telefoanelor “inteligente” vor determina cresterea audientei internetului mobil in Statele Unite.

John du Pre Gauntt, Senior Analyst eMarketer, a comparat rolul telefoanelor “inteligente” cu al computerelor ieftine, in special in ceea ce priveste inlesnirea accesului la internet pentru cat mai multi utilizatori.

Chiar in conditiile scaderii costurilor si dezvoltarii tehnologiei mobile, industria media mobila are in continuare nevoie de un “impuls” pentru a deveni mediu principal, a precizat Gauntt, facand trimitere la aplicatii pentru facilitarea socializarii intre internauti.

“Numai atunci ai acea experienta pentru consumator, care sa-l antreneze cu totul”, a declarat el.

In pofida nevoii de optimizari, advertiserii apeleaza tot mai des la platformele mobile in cadrul campaniilor lor digitale.

“Mediile mobile devin o componenta standard a mixului de marketing”, a spus Pre Gauntt, referindu-se mai ales la campaniile de brand targetate catre tineri. Conform mai multor studii realizate la nivelul pietei globale, 72,4% dintre utilizatorii de internet pe plan mondial au sub 35 de ani.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *