Investitii in publicitatea interactiva

Veniturile provenite din advertisingul interactiv, inclusiv reclamele de pe motoarele de cautare, cele display sau mica publicitate online sau alte produse publicitare, si-au marit cota din advertisingul global de la 6,1% in 2006 la 7,4% in 2007.

episoade interactivePotrivit analistilor de la Kelsey Group, publicitatea interactiva va ajunge sa reprezinte 21% pe piata totala de publicitate.

Piata globala a publicitatii a fost de peste 600 de miliarde de dolari in 2007, analistii estimand ca ea va ajunge la circa 707 miliarde de dolari in 2012, impulsionata de cresterea din sectorul publicitatii interactive.

“Nu e nicio surpriza ca industria publicitatii experimenteaza platformele multimedia, partea interactiva fiind un element important in cresterea acestei industrii”, a declarat Matt Booth, Senior Vice President al Interactive Local Media.

“Noi consideram ca internetul, inclusiv accesul prin intermediul abonamentelor si introducerea conexiunilor cu viteze mari de transfer, este un element vital pentru cresterea veniturilor din publicitate, dar si pentru trecerea de la investitiile in advertisingul traditional la noile platforme media online”, a mai spus Booth.

In perioada 2007-2012, veniturile din publicitate interactiva vor creste in Statele Unite de la 22,5 la 62, 4 miliarde de dolari, in timp ce acest sector va genera, in Canada, venituri de 3,3 miliarde de dolari in 2012, de la 1,3 miliarde de dolari in 2007.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *