Invazia tricourilor originale si accesoriilor licentiate Blizzard pe GamesLine.ro

Pentru jucatorii inraiti, GamesLine.ro si-a extins portofoliul de produse cu peste 70 de modele de tricouri originale online si accesorii de gaming, inedite si atractive, licentiate Activision Blizzard, Ubisoft, LucasArts.

 

Tricouri onlineMagazinul distribuie online, pe langa jocurile video, accesorii care se disting prin inovatie, eleganta si design, fiind confectionate din materiale de calitate.

Tricourile originale si accesoriile Diablo 3, Assassin’s Creed, World Of Warcraft, Minecraft, Angry Birds, Battlefield 3 provoaca  valuri  in randurile gamerilor de top.

Item-urile tematice sunt fun si creeaza valoare in mediul jucatorilor prin simpla lor prezenta.

Fie ca se refera la jucarii gen Action Figures ori alte articole din garderoba unui gamer (tricouri, brelocuri, sepci, curele, genti etc) ne referim la pasiune conturata prin calitate, durabilitate si aspect.

Adaptarea la cerintele clientilor implica extinderea gamei de produse. Astfel, magazinul ofera iubitorilor de jocuri noi o multime de articole de gaming, cu peste 40 de modele de tricouri originale pregatite sa satisfaca si cele mai pretentioase gusturi dar si alte 30 de accesorii surprinzatoare cu desene inspirate din jocuri actuale si multe alte nebunii care deja i-au fermecat pe gameri.

„Fiind un jucator pe piata comertului online din Romania, extinderea catalogului de produse cu  articole originale personalizate de gaming ofera posibilitatea de a sublinia importanta consumatorilor in perspectiva noastra. Provocarea determinata de clienti de a gasi cat mai multe produse de gaming in acelasi magazin, ii atrage in numar cu 15% mai mare si marcheaza o crestere a vanzarilor cu peste 20% fata de lunile iunie-iulie 2011, chiar si in aceasta perioada de criza economica.” a declarat Edi Tecsan, Project Manager Gamesline.ro.

Incepand din aceasta toamna, GamesLine.ro si-a propus urmeze sa trendul dat de gameri, astfel ca se prognozeaza o crestere a vanzarilor cu 20%. Perspectivele pozitive sunt confirmate de evolutia numarului de comenzi actuale.

In fiecare zi peste 30 de tricouri originale si alte 20 de accesorii ajung in diferite colturi alte tarii, care se reunesc mai tarziu, online, in campaniile multiplayer.

Despre Pro Strategy Group S.R.L.

Firma cu capital integral romanesc, a lansat magazinul online in martie 2010 sub marca GamesLine, inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci. In septembrie, dupa 6 luni de existenta, castiga locul I la Gala Premiilor eCommerce, iar in noiembrie 2011 repeta experienta castigand premiul pentru cel mai bun magazin din categoria IT&C.

PSG livreaza in Romania jocuri video pentru PC si console, game time card-uri, console si accesorii, action figures – marci ale companiilor: Activision, Blizzard, EA Games, Konami, Lucas Arts, NC Soft, Nintendo, Rockstar Games, Sega, Ubisoft etc.

Monica Dumitrescu
asistent Marketing & PR
marketing@gamesline.ro
Telefon: 0735 559 760

Sorin Frumuseanu

Sorin Frumuseanu este membru al Underclick din 2005 si este responsabil de optimizarea pentru motoarele de cautare, partea de research & development si relatia cu clientii care doresc strategii bazate pe crestere oraganica. In prezent actioneaza ca serviciu de SEO Extern pentru UnderClick.ro prin www.SEOeXtendServ.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *