Influenta Internetului

Internetul este mediul cel mai influent in randul consumatorilor din Franta, Marea Britanie si Germania, avand un avans semnificativ in fata televiziunii, radioului sau presei scrise, potrivit unui studiu realizat de agentia de comunicare Fleishman-Hillard si Harris Interactive.

Potrivit studiului, internetul are o influenta extrem de importanta asupra luarii deciziilor legate de calatorii (bilete de tren sau avion, rezervari pentru hotel), de bunuri culturale (carti, CD-uri, DVD-uri) sau produse high tech (aparate foto digitale, playere MP3, laptopuri).

In acelasi timp, influenta sa este clar mai slaba atunci cand este vorba de votul pentru un candidat politic sau achizitionarea unui produs pentru sanatate.

Studiul a fost realizat online, in perioada decembrie 2007 – ianuarie 2008, pe un esantion de 4.900 de consumatori francezi, britanici si germani.

Plecand de la aceasta ancheta, agentia americana Fleishman-Hillard, in colaborare cu Harris Interactive, a construit un nou instrument de analiza, Indicele de influenta a digitalului (IIN).

Influenta mediilor este definita drept o combinatie intre perioada de timp consacrata de consumatori fiecarui mediu si locul pe care il confera mediilor in procesul de luare a deciziilor.

In Franta, acest indice plaseaza pe primul loc internetul (46%), urmat de televiziune (33%), radio (14%), ziare si reviste (cate 3% fiecare).

Aceasta ierarhie s-a pastrat si in Germania si Marea Britanie.

Consumatorii care au luat parte la realizarea studiului sunt satisfacuti de utilizarea internetului, 81% dintre francezi declarand ca au impresia ca economisesc timp.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

One thought on “Influenta Internetului

  • 20.01.2011 at 17:27
    Permalink

    foarte folositor…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *