Inainte de a investi in optimizarea site-ului pentru Google

Ce remarc in schimb e ca pe masura ce lumea descopera si se avanta spre cremele si ciresele de pe online, tot mai multe si mai sofisticate, pierd din vedere un ingredient care nu mai e nou si revolutionar dar ramane la fel de important pentru sucesul online: continutul.

Ne concentram atat de mult pe crema si cireasa de pe tort incat uitam de tortul de sub crema si cireasa; si daca tortul nu e bun consumul lui se va lasa mai degraba cu o indigestie decat cu o experienta placuta. Si atunci nu pot sa nu ma intreb: cum ramane cu “tortul”?

Orice om avizat in internet marketing stie ca oricat te-ai stradui sa promovezi un serviciu online, in lipsa unui continut bun, vizitatorii ajunsi acolo vor deveni vizitatori loiali doar din intamplare; cu atat mai putin clienti.

Rezultatele vor fi un ROI mic la proprietar si un bounce-rate mare la site.

Asa ca inainte de a investi in optimizarea site-ului pentru Google, in publicitate pay per click, social media si alte instrumente la moda, asigurati-va ca utilizatorii care vor ajunge pe site-ul dumneavoastra vor fi intampinati de un continut care sa-i determine sa ramana si sa cumpere de acolo.

Discutand cu o serie de companii de webdesign pe aceasta tema, descopar foarte des ca mare parte din clientii lor ar prefera sa fie picurati cu ceara decat sa-si scrie textele web.

De ce?

In varianta hard: “….mai poate scrie secretara ceva ca are vreme, mai da baiatul de la IT un copy – paste de ici de colo, ne mai ajuta si cei care ne fac site-ul si-am rezolvat” .

Iata cum ajung multe site-uri sa dezamageasca; mai intai pe utilizatori iar apoi si pe proprietarii care asteapta rezultate.

In varianta soft, mai pertinenta: pentru ca intr-adevar copywriting-ul poate lua timp si necesita abilitati reale de comunicare si vanzare in scris; iar crearea unei densitati bune de keyword-uri nu e tocmai o plimbare in parc.

Tocmai de aceea se recomanda colaborarea cu un copywriter.

Ii puneti la dispozitie informatiile despre ceea ce faceti si cui va adresati si el va poate rezolva problema tortului.

Adica, va va compune un text care va atrage atentia publicului dumneavoastra tinta si va va face mesajul memorabil si usor de parcurs.

Totodata, va stii cum sa jongleze cu cuvintele cheie potrivite pentru indexarea paginii dumneavoastra in Google si sa transmita beneficiile serviciilor care le oferiti astfel incat textele de pe site sa vanda.

Copywriting-ul de calitate sta la baza editorialelor care ne pun pe ganduri sau a articolelor care le comentam cu prietenii si le trimitem altora mai departe; copywriting-ul bun sta la baza newsletter-elor care ne conving sa cumparam un serviciu si a blogurilor pe care le urmarim.

Toate, dar absolut toate, sunt produsul unui copywriting facut cum trebuie si care nici nu costa mare lucru, comparativ cu pretul site-ului in sine.

Asadar, fie ca e realizat prin colaborarea cu un copywriter, fie prin exersarea propriilor abilitati in domeniu, calitatea continutului nu merita neglijata deoarece are un rol cheie in obtinerea de performante online – atat printre cautarile din Google cat si printre utilizatori.

Daca v-a placut reteta, mai multe despre copywriting pentru continut web veti gasi pe Insemnarile unui copywriter.

Pofta buna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *