IAB Romania anunta Juriul IAB MIXX Awards 2015

IAB MIXX Awards 2015IAB MIXX Awards, una dintre cele mai prestigioase competiții anuale de advertising digital care recunoaște și premiază cele mai bune campanii din mediul digital românesc, şi-a desemnat membrii juriului pentru ceremonia ce va avea loc pe data de 11 iunie, în cadrul festivalului ICEEfest.

București, 29 mai 2015 – IAB MIXX Awards a desemnat membrii juriului care vor selecta cele mai bune campanii din mediul digital românesc dintre cele înscrise în cea de-a treia ediţie a competiţiei. Festivitatea de premiere va avea loc pe data de 11 iunie, în cadrul conferinței regionale de comunicare digitală ICEEfest – care susţine MIXX Awards înca din 2012 – la Club BOA.

Juriul este format din specialiști recunoscuți pentru expertiza lor în domeniul comunicării digitale în România, precum și pentru vasta lor experiență în lansarea și gestionarea unor campanii de anvergură pentru branduri locale sau internaţionale, multe dintre ele recunoscute pe plan internaţional, precum și directori de marketing ai unor branduri cu prezență activă in mediul digital.

Juriul MIXX Awards Romania 2015 este format din: Katharina Bota – Chief Operations Officer Burda, Călin Rotăruș – Owner, Biroul de Comunicare Călin Rotăruș, Cristian Ignat – PPC Marketing Manager 2Parale, Vasile Alboiu – Creative Director SeniorHyper, Silviu Toma – Associate Partner Microanalytics, Doru Panaitescu – Outdoor trainer @Wildscapes & consultant @Marketeer.ro,  Ionuţ Oprea – Manager Standout & Facebrands & Președinte IAB România, Gabriel Pătru – Head of Strategy MEC & VP IAB România, Ana-Maria Bogdan – General Manager R/GA, Sergiu Gruiţă – Media Leader SEE @P&G, Andra Monica Barchi – Digital Manager & Digital Integration Manager at Philips South District, Julien Ducarroz – Chief Commercial Officer Orange, Robert Anghel – Head of Digital @ING Bank România, Raluca Alexandrescu – Marketing Manager Mega Image.

Jurizarea se va face în 2 etape, una desfăşurându-se online iar etapa următoare constând într-o întâlnire a membrilor juriului pentru desemnarea câştigătorilor.

Criteriile principale de selecţie a câştigătorilor vizează strategia, creativitatea ideii, dar și execuția, implementarea și rezultatele, atât din punct de vedere al vizibilității, cât și în ceea ce privește eficientizarea bugetului investit.

Data limită de înscriere a proiectelor și campaniilor la cea de-a 4-a ediţie a Premiilor IAB MIXX Awards a fost prelungita pana la 6 iunie 2015.

Câștigătorii premiilor IAB MIXX Awards vor fi recomandaţi pentru  IAB MIXX Award Europe și IAB MIXX Awards US, participarea la această etapă națională oferindu-le astfel șansa recunoașterii pe plan mondial a campaniilor lor digitale pentru care au fost premiați pe plan local.

Mai multe detalii despre Premiile MIXX Awards din acest an, despre categorii și criterii, dar și despre câștigătorii de anul trecut, aflați de aici: http://www.mixxawards.ro/

Despre IAB MIXX Awards

IAB MIXX AWARDS România se desfaşoară sub licenţa şi standardele stabilite de IAB US. Competiţii similare au loc în mai multe ţări ale lumii, printre care Belgia, Turcia, Polonia, Italia sau Spania.

Despre IAB România

IAB RomaniaIAB România este asociaţia industriei de marketing şi publicitate online din România, membru al reţelei IAB Europe (www.iabeurope.eu). Fondată în 2006, reunește în prezent agenţii de publicitate, regii de media, publisheri autohtoni şi companii prestatoare de servicii dedicate industriei de publicitate online.

Este o asociaţie profesională, fără scop lucrativ, neguvernamentală, apolitică şi autonomă, care îşi propune să protejeze şi să promoveze interesele profesionale și investiţiile realizate pe piaţa de publicitate online din România pentru a susţine dezvoltarea acestui mediu şi pentru a facilita accesul la resurse pentru cei care activează în acest domeniu. În plus, IAB România îşi propune să elaboreze standarde ale industriei de publicitate online şi să creeze cadrul pentru autoreglementare.

Pentru detalii privind modul de organizare şi funcţionare al IAB România puteţi consulta Statutul Asociatiei IAB Romania (01.07.2011).

Sorin Frumuseanu

Sorin Frumuseanu este membru al Underclick din 2005 si este responsabil de optimizarea pentru motoarele de cautare, partea de research & development si relatia cu clientii care doresc strategii bazate pe crestere oraganica. In prezent actioneaza ca serviciu de SEO Extern pentru UnderClick.ro prin www.SEOeXtendServ.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *