IAB Forum Romania: 5 octombrie 2011, Bucuresti

IAB Romania organizeaza pe data de 5 octombrie 2011, la Bucuresti, prima editie a conferintei IAB Forum Romania (www.iabforum.ro),  – evenimentul oficial al industriei de publicitate online, cu invitati europeni de marca.

IAB forum logo
5 octombrie 2011, Bucuresti

Prima editie a IAB Forum Romania (www.iabforum.ro) va aduce la masa dezbaterilor reprezentati ai unora din cele mai importante companii implicate in plan local si international in piata de publicitate online, precum Yahoo!, Deutsche Post/NuggAd, BBC Worldwide, Google, PricewaterhouseCoopers.

De asemenea, la IAB Forum Romania vor participa in premiera trei reprezentanti ai IAB Europe. Acestia vor lua in discutie subiecte relevante cu privire la piata de publicitate online romaneasca, in contextul european actual:

Tabloul general al industriei romanesti in context European;

Tendinte in consumul de media si importanta Internetului in viata consumatorilor;

Viitorul brandingului online in conditiile presiunii pe performance;

Utilizarea si eficienta publicitatii online in strategii de branding;

Integrarea online-ului in strategia de brand;

Creativity is king – efectele creativitatii online

IAB Romania
Printre speakerii confirmati pana in acest moment la IAB Forum Romania (www.iabforum.ro)  se numara: Alain Heureux (CEO IAB Europe), Tom  Bowman (VP Strategy & Operations Global Advertising Sales BBC Worldwide ), Ruxandra Bandila (Marketing & Business Development Director – PWC Romania),  Josh Partrige (Head of Operations & Strategy Yahoo! Expansion Market ), Catherine Borell ( Research Manager IAB Europe – coordinator al studiului ADEX care masoara valoarea pietei de publicitate online la nivel European), Steffen Ehrhardt  (Display Product Specialist, Google EMEA), Tomasz Teodorczyk (Sales Director CEE NuggAd), Alison Fennah (VP Research – IAB Europe), Bjorn Kaspring (Senior Division Manager – BVDW/OVK (IAB Germany) si membru in consiliul director al IAB Europe).

Evenimentul va avea loc pe 5 octombrie, la Hotel Intercontinental – Sala Fortuna, incepand cu ora 9 si se adreseaza tuturor companiilor cu activitati in publicitate online, atat clienti cat si publisheri, reprezentanti ai agentiilor de publicitate, ai agentiilor media sau digitale, consultanti independenti, fie ca sunt sau nu membri ai IAB Romania.

Inscrierile se pot face pe site-ul evenimentului www.iabforum.ro, membrii IAB Romania beneficiind de o reducere de 50% la taxa de participare (180 Euro/ persoana+TVA).

Despre IAB Romania

Asociatia IAB Romania (www.iab-romania.ro) a fost creata în anul 2006 si reuneste cele ma importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, agentii interactive, furnizori de servicii în domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni.

Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.

Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe (www.iabeurope.eu), participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008.

Georgeta Turcea

Georgeta Turcea este responsabila de organizarea de evenimente si este mereu in legatura cu partenerii, participantii, concurentii, speakerii, furnizorii de servicii. Absolventa a Facultatii de Comunicare, este membra Underclick din 2010.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *