Gold pentru White Image si Renault

Agentia romaneasca de email marketing a obtinut, din nou, Gold si, din nou, impreuna cu Renault Romania.

Campania cu care a participat anul acesta, Caravana Renault Koleos a fost inscrisa la categoria Best Limited Series Email Newsletter for Marketing Purposes. Pe baza rezultatelor obtinute la finalul campaniei, juriul competitiei MarketingSherpa a considerat ca aceasta este cea mai eficienta dintre toate proiectele inscrise la categoria respectiva.

MarketingSherpa Annual Email Awards premiaza in fiecare an cele mai eficiente campanii de comunicare pe email din lume si distinge castigatori la categorii diferite, atat pentru comunicarea Business-to Business, cat si Business to Consumer. Primul si cel mai relevant criteriu de evaluare si triere a campaniilor participante sunt rezultatele.

Campania de emailing pentru Caravana Renault Koleos a fost creata pentru a sustine lansarea modelului Koleos in Romania, dar si a website-ului dedicat – www.aventura-koleos-4×4.ro , printr-o caravana ce s-a desfasurat in cele mai importante orase din Romania. A avut ca scop crearea unei relatii cu marca Renault, implicarea abonatilor si, in cele din urma, generarea de vanzari.

Campania si-a atins scopul, insa s-a mai facut remarcata si printr-o targetare multipla demografica, emailurile fiind transmise doar persoanelor din localitatile gazda ale Caravanei.

Categoria Best Limited Series Email Newsletter for Marketing Purposes premiaza campaniile care si-au dovedit eficienta prin crearea unei relatii cu brandul, educarea pietei specifice si vanzarile generate in urma trimiterii de mesaje comerciale prin email.

White Image logo

White Image si-a ridicat premiul personal, aflandu-se la Miami, acolo unde a avut loc summitul anual MarketingSherpa, la care au participat peste 900 de profesionisti ai industriei de marketing din intreaga lume. In galeria de premianti s-au mai aflat Sony, IBM, Dell, Capital One, Sprint.

Aceasta este al doilea an consecutiv in care White Image castiga aur la premiile MarketingSherpa, dupa ce, anul trecut, a castigat Gold Consumer la categoria Best Postcard-Style Campaign, pentru campania Renault SIAB.

Despre MarketingSherpa (www.marketingsherpa.com)

MarketingSherpa este o firma de cercetare specializata in cautarea si descoperirea solutiilor care asigura succesul in marketing, care se distinge prin faptul ca toate lucrarile sale de cercetare sunt publicate si disponibile intregii comunitati MarketingSherpa. Obiectivul sau declarat este acela de a oferi marketerilor din intreaga lume statisticile, inspiratia si regulile pentru imbunatatirea rezultatelor si a business-ului lor, atat prin premiile MarketingSherpa Annual Email Awards, cat si prin summit-urile organizate anual.

MarketingSherpa a fost distinsa de The Economist, Harvard Business School si Entrepreneur.com drept compania care publica cele mai eficiente analize si studii de benchmark pentru profesionistii in marketing si este recunoscuta ca o voce importanta in email marketing.

Mai multe detalii despre MarketingSherpa’s Email Summit ’09 puteti gasi aici: http://www.sherpastore.com/emailsummitcert09.html

Despre White Image

White Image este lider in solutii customizabile de email marketing, gestionand anual un volum de peste 60 milioane de emailuri. Preocupata de dezvoltarea unei platforme software puternic specializata, capabila a face fata celor mai mari provocari ale mediului online, White Image se concentreaza pe crearea de instrumente de analiza inovative si este dedicata deliverabilitatii si celor mai inalte standarde din email marketing.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *