Gift Card-ul EuroGsm

Noul produs este disponibil in trei variante cu valori predefinite de 300 lei, 100 lei sau 50 de lei (TVA inclus) si are o valabilitate de 6 luni de la achizitie.

giftcard EuroGsm


Gift Card-ul EuroGsm poate fi valorificat de catre posesorul lui in magazinele EuroGsm pentru cumpararea de telefoane, laptopuri, genti de laptop, accesorii, precum si pentru serviciile de reincarcare.

Cardul poate fi utilizat o singura data, in schimbul lui neacordandu-se rest.

In cazul in care valoarea produselor sau serviciilor achizitionate depaseste valoarea Gift Card-ului, diferenta este achitata de catre posesorul cardului. De asemenea un client care detine mai multe Gift Card-uri EuroGsm poate utiliza in mod cumulat valorile acestora la o singura achizitie.

Produsul este disponibil in reteaua de magazine EuroGsm, precum si shopul online.

Conform Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Gift_card, acest tip de card se bucura de un real succes pe plan international, in 2006 fiiind al doilea tip de cadou oferit cel mai frecvent de catre consumatori, fiind totodata cel mai dorit cadou de catre femei, respectiv al treilea tip de cadou preferat de catre barbati.

Acest aspect este relevat si de volumul vanzarilor inregistrate la acest tip de card: 1,8 miliarde de dolari in Canada (2006), aproximativ 3 miliarde lire sterline in Marea Britanie (2009), in timp ce in Statele Unite in 2006 s-au cheltuit aproximativ 80 de miliarde de dolari pentru gift card-uri.

EuroGsm lanseaza acest tip de produs – Gift Card-ul EuroGsm – in reteaua proprie de magazine in scopul de a diversifica categoriile de produse si servicii oferite. Gift Card-ul EuroGsm, alaturi de alte produse/ servicii care vor fi lansate in acest an, se inscriu in strategiile EuroGsm privind fidelizarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti prin diversificarea produselor si serviciilor oferite.

EuroGsm este retailer in domeniul telefoniei mobile si partener strategic Orange Romania.

In magazinele EuroGsm sunt disponibile o gama variata de telefoane si accesorii precum si serviciile de telefonie mobila ale operatorului Orange Romania.

In prezent EuroGsm detine o retea de 115 magazine in peste 70 de orase ale tarii, cifra de afaceri inregistrata in 2009 fiind de 22 milioane euro. Experienta de peste 13 ani pe piata telecom din Romania si spiritul inovativ caracteristic au contribuit la initierea in 2010 a unui amplu si complex proces de schimbare a imaginii brandului EuroGsm si a magazinelor proprii, proces care este in curs de finalizare.

EuroGsm
Bd.Muncii nr.18, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-450-450, interior 110, persoana contact: Cristina Szabo- manager marketing
www.eurogsm.ro

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *