Funnel de eMarketing – Conceptualizare

In ce priveste Funnel-ul de eMarketing, (Tunelul sau Traiectoria de Conversie), sunt 4 Intrebari Mari care ti le poti pune separat, fiecare intr-o zi, ca sa nu amesteci subiectele si sa ai timp sa reflectezi bine la fiecare din ele.

a) Care e finalitatea Pâlniei, si ce inseamna ea ? (Defineste Scopul sau Scopurile) – unde se afla ea ?
b) Ce facem ca sa atragem vizite (Defineste Actiunea) – publicam situri, articole, video, audio, podcast, poze, … (aka Materialele)
c) Pe unde intra clientii (Portile de intrare) – ca din telefon, mail, site, cos, cont … (aka Instrumentele)
d) Cum se impart Clientii – daca se impart mai complex decat Cumparatori si Potentiali (diferentiaza userul de client)

Deseneaza, Deseneaza, Deseneaza !
Pe baza raspunsurilor la cele de mai sus poti sa ii faci un prim desen (Funnel-ul Propunere 10% din job)

Apoi vine setul doi de intrebari care stabileste restul elementelor ( frecventa, templates, automatizare, monitorizare, software, baze de date, tool-uri deja folosite). Sunt vreo 7 subiecte pe baza carora o sa construiesti Funnel-ul Comercial, adica cel pe care se semneaza contract. 25% din job

Urmeaza
– Implementarea 60% din job
– Testarea 75% din job
– Predarea 90% din job
– Documentatia 100% din job

Mai jos sunt doua exemple – unul cu cele 4 intrebari puse vizual si o varianta de raspuns, unul cu o metoda de analiza vizuala a Materialelor si o varianat de raspuns. Cu siguranta acum veti planifica mai rapid. Daca nu va descurcati, incercati un specialist in marketing online pentru conversie Funky Funnel !

 

Claudiu Gamulescu

este fondator al Underclick.ro, brand infiintat in 2004. De atunci cateva sute de situri web si produse au fost lansate sau consiliate. Cateva sute de oameni au trecut prin programele de training "la sala" ale lui Claudiu, iar cateva mii au descarcat cartile si programele de coaching online. Crede in Internet folosit pentru afaceri, un canal care trebuie inteles si stapanit cum se cuvine. Folositi-l cu inteligenta !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *