Divertisment online SUA

Utilizatorii americani prefera divertismentul online sau mobil.

Studiul a fost realizat online, pe un esantion de 2.081 consumatori americani, in perioada 25-31 octombrie 2007.

“State of Media Democracy”
, care se afla la editia a doua, arata ca 24% dintre cei intervievati au folost telefoanele mobile ca dispozitive de divertisment, iar 20% au vizionat continuturi video pe telefonul mobil zilnic sau aproape zilnic.

Avand in vedere ca 45% dintre consumatori sunt creatori de continuturi online, nu este de mirare ca 69% din totalul celor intervievati in cadrul sondajului urmaresc sau asculta continuturi generate de utilizatorii de internet.

Studiul mai arata ca 54% dintre internauti socializeaza prin intermediul site-urilor de socializare, a grupurilor de discutii sau a mesajelor, 45% mentinandu-si profilele pe cel putin un site de socializare.

Peste 85% dintre consumatorii americani considera in continuare ca publicitatea TV are cel mai mare impact asupra obiceiurilor lor de cumparare, 65% cred acelasi lucru despre publicitatea online si 63% acorda acelasi credit publicitatii in reviste.

Online, reclamele pe motoarele de cautare sunt considerate de majoritatea consumatorilor (78%) drept cele mai eficiente, urmate de reclamele interactive (62%), publicitatea de tip banner (60%), reclamele pre-roll (31%) si post-roll (19%) si reclamele incluse in anumite continuturi (17%).

Circa 67% dintre consumatori au declarat ca sunt dispusi sa fie expusi la mai multe reclame online daca li se ofera mai mult continut gratuit pe care il considera de valoare, in timp ce 65% au spus ca reclamele online sunt mai intruzive decat cele in reviste si ziare. In acelasi timp, 37% dintre consumatori au spus ca prefera sa plateasca pentru continuturile online decat sa fie expusi la reclame.

Dintre consumatori, 59% au sus ca acorda mai multa atentie reclamelor din reviste decat oricarui tip de reclama online, in timp ce 55% au spus ca dau mai multa atentie reclamelor din ziare.

“Cred ca, pentru advertiseri, una dintre concluziile care vor aparea dupa consultarea studiului este sa nu ia decizia de a face publicitate ori TV ori online daca vor sa ajunga la consumatori, ci sa adopte o strategie multiplatforma pentru a ajunge la un numar mare de personae”, a spus Ken August, Vice-Chairman si National Sector Leader al diviziei Media and Entertainment Practice din cadrul Deloitte & Touche.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *