Cupidon hi-tech la www.love-sms.ro

Campania vine in sprijinul indragostitilor aflati in pana de idei, care primesc, in urma trimiterii unui SMS cu textul LOVE la numarul 1423, textul unei declaratii de dragoste rafinate, pe care mai apoi o pot retransmite iubitului sau iubitei.

“Serviciul love sms este unul din primele servicii SMS lansate de Voxline din 2003 si este dedicat in special tinerilor care vor sa faca o declaratie de dragoste originala persoanei iubite. Totusi, sunt convins ca si altii si-ar putea permite un moment de romantism, macar o data pe an. Prin metoda neconventiala a outdoor-ului mobil, ne propunem sa atingem un numar cat mai mare de bucuresteni – peste un milion de persoane de mai multe ori pe durata campaniei”, afirma Dan Virtopeanu, Director General Voxline Communication.

“Suntem convinsi ca bucurestenii vor zambi placut surprinsi de algoritmul acestei campanii, care nu face altceva decat sa-si asume curajos rolul unui Cupidon hi-tech. Dupa cum vedeti nu e vorba de nici o restrictie de varsta. Poti fi indragostit si la a treia tinerete, telefoane mobile are oricum toata lumea” declara Andreea Pali, General Manager Motion Vision Communication (www.mvcom.ro).

Mesajul campaniei va fi purtat pe strazile Bucurestiului de echipaje de outdoor-mobil de tip MVcom-MAXI, imbinarea celor doua canale de comunicare – Mobile Marketing si Outdoor-Mobil reprezentand o premiera in publicitatea autohtona.

Tariful unui love-SMS este de 1 Euro + TVA. Pentru mai multe detalii puteti accesa www.love-sms.ro.

Despre Voxline Communication

Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest european in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive.

In cei peste 10 ani de activitate pe piata romneasca, Voxline a nregistrat numeroase premiere, precum: n 2002 a fost primul operator alternativ care a demarat servicii de telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; In 2004 Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din Romnia, pentru brandul Chipita, iar In 2005 devine primul operator de servicii cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO 9001:2000 eliberata de TUV Thuringen.

Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile Si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).

Printre clientii pentru care Voxline Communication a derulat campanii de-a lungul timpului se numara: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.

Despre Motion Vision Communication

Motion Vision Communication (www.mvcom.ro) este specializata in furnizarea de servicii publicitare neconventionale de la outdoor-mobil (auto&velo), comunicare vizual-olfactiva, kit-uri complete roadshow, producii publicitare speciale si direct marketing via BLUEpush.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *