Cum cumpara romanii online (Studiu Trafic.ro 2007)

Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate din comertul online, pe parcursul anului 2007, au fost obiectele de imbracaminte-incaltaminte (87,5% dintre respondenti), aparatura electrocasnica (75%) si aparatura audio-video (75%), potrivit unui studiu realizat de Trafic.ro.

Mai mult de jumatate din respondenti au cumparat in anul 2007 un calculator (62,5%), un telefon mobil (50%), aparatura foto-video (50%), obiecte de marochinarie (50%) sau articole menaj (50%).

Domeniul imobiliar a ramas un interes major pentru romani, 37,5% dintre respondenti investind in amenajari interioare, in comparatie cu doar 25% dintre acestia care au achizitionat un autoturism. In 2007, romanii au cheltuit cel mai putin pe articolele destinate timpului liber (25% dintre respondenti).

Studiile demografice derulate de Trafic.ro pe perioada anului 2007 ne arata faptul ca romanii petrec un timp destul de insemnat online cautand informatii, cumparand diverse produse sau distrandu-se.

Daca femeile se orienteaza cu precadere spre site-urile cu tematica destinata lor, barbatii prefera jocurile online, site-urile de sport sau cele cu muzica online.

Preferintele romanilor se schimba insa pe parcursul anului, in functie de diversi factori cum ar fi perioada anului, varsta, educatie sau venituri.

Daca in timpul anului romanii viziteaza cu precadere site-uri informative sau de divertisment, de sarbatori atentia lor se indreapta catre site-uri de cumparaturi.

Datele ultimului studiu publicat de Trafic.ro au fost colectate in perioada noiembrie – decembrie 2007 din peste 16.800 de chestionare completate de catre vizitatorii celor 369 de site-uri inscrise in studiu.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *