Conturi nelimitate Status Pimp

Noua versiune mai aduce o modificare importanta, si anume separarea retelei de utilizatori Status Pimp de aplicatia Pimp Tool.

Reteaua de utilizatori afiseaza la statusul de mesagerie instanta mesaje de campanie. Utilizatorii sunt platiti cu pana la 7 eurocenti pentru fiecare click primit pe aceste mesaje.

Spre deosebire de versiunea anterioara, acum conturile sunt nelimitate.

Aceasta decizie a venit ca si raspuns la cererea din ce in ce mai mare atat a celor care au ales sa se promoveze prin intermediul statusurilor cat si a celor care doresc sa fie platiti pentru asta. In urma cu 6 luni, la doar doua zile de la prima lansare, cele 1000 de conturi disponibile in acel moment s-au epuizat complet.

Pimp Tool, aplicatia care faciliteaza schimbarea statusului de Yahoo! Messenger, Google Talk si Skype, se adreseaza celor care vor sa isi promoveze blog-ul, site-ul personal sau al companiei in randul prietenilor de pe lista de messenger.

Pimp Tool a ajuns la versiunea 3 si ofera facilitati ca si playlist pentru statusurile care vor aparea, actualizarea automata a statusului pe 3 aplicatii de mesagerie instanta, statistici pentru clickurile pe statusuri cat si un dashboard multifunctional. Pimp Tool este gratis, iar folosirea lui nu mai este conditionata de inregistrarea ca si utilizator. Mai mult decat atat, aplicatia nu va mai fi distribuita doar pe site-ul Status Pimp ci si pe site-urile software specializate cum ar fi Softpedia.com, download32.com sau chip.eu.

„In viitor dorim sa imbunatatim platforma de advertiser prin adaugarea de caracteristici noi si prin punerea la dispozitie a mai multor tipuri de campanii. Deasemenea, luam in calcul si integrarea aplicatiei Pimp Tool cu alte aplicatii de mesagerie instanta”, declara Calin Iepure, CTO in cadrul Status Pimp.

Printre companiile care au realizat campanii pe platforma Status Pimp se numara Toshiba, Murfatlar, Hello Hotels, Jacobs, Eximtur, Bitdefender, imobiliare.ro. Campaniile acestora s-au adresat unui target diferit, folosind criteriile de segmentare oferite de platforma de advertiser.

„Ne bucura interesul agentiilor de publicitate care au inteles cum sa includa acest nou instrument de comunicare in campaniile integrate oferite clientilor lor dar si mai mult suntem bucurosi de faptul ca tot mai multi clienti directi au ales StatusPimp in mod direct. In viitor vom promova tot mai mult varianta de “self service” prin care clientii isi seteaza singuri campania si au un control 100% asupra derularii campaniei. In felul acesta orice fel de client are acces la un instrument de promovare foarte eficient si transparent”
a declarat Stefan Szakal, CEO al companiei Status Pimp.

Conform statisticilor, Status Pimp are utilizatori din fiecare judet, in Bucuresti ponderea lor fiind de peste 23%. Procentajele segmentarii in functie de varsta arata ca 44,5% dintre utilizatori au intre 18-22 ani, 23,2 % intre 23-26 ani, 14% intre 14-17 ani, 10% intre 27-30 ani si 8,3% au peste 30 ani.

Pana in prezent numarul afisarilor de statusuri a fost de 3,715,239. In total, acestea au avut o rata de click de peste 20%, comparativ cu canalele media digitale unde rata de click este de sub 1%.

Despre Status Pimp

Status Pimp SRL este o regie media care a lansat primul si unicul serviciu de promovare prin intermediul statusurilor de mesagerie instanta. Compania a fost fondata de catre Stefan Szakal, Calin Iepure si Alin Zainescu cu o investitie initiala de circa 200.000 de euro.

www.statuspimp.com

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *