Continut pentru situri web | Un site atractiv

Continut pentru websituri

Exista pe web foarte multe discutii vizavi de traficul siturilor web. Practic aici se centreaza atentia tuturor. Putem spune ca este grija numarul unu a unei afaceri web. In al doilea rand ar veni gasirea solutiilor prin care te asiguri ca vizitatorul tau nu s-a pierdut in web si ca trebuie sa revina sa faca o cumparatura sau pur si simplu sa revina. In ultimul rand ca importanta vine preocuparea webmasterilor de a face siturile cat mai bine listate in motoarele de cautare si sa aiba ranguri din ce in ce mai bune.

Toate cele trei “dileme” enumerate mai sus au un lucru in comun : CONTINUTUL. Un content updatat la zi si de o factura pertinenta fac ca un website sa devina atractiv. Sau sa folosim un alt termen … lipicios. Aceste situri atrag vizitatori si mai mult de atat, ii retin, pentru ca “meseria” lor este sa ii conduca si sa ii tina ocupati. Motoarele de cautare pur si simplu sunt atrase si ele de aceste “fantani” de content proaspat si ofera ranking bun.

Mai jos punctez cateva modalitati prin care, chiar si in cazul unui buget redus, puteti sa va apropiati situl de acest concept de “site cu lipici”.

1. ARTICOLE

Nu exista indoiala ca articolele care sunt preluate in mod gratuit sunt o sursa inepuizabila pentru situl vostru. Dar, pentru a beneficia de plus valoare ar trebui sa scrieti articolele chiar voi sau sa platiti pe cineva sa o faca.

2. CITATE

Un set de citate bine puse in site vor atrage atentia vizitatorilor, le va imprima o prima opinie si pe unii chiar ii vor motiva. Adaugati/stergeti in mod constant citatele de pe site. Doua surse foarte bune le gasiti in siturile Annabelle.net si BrainyQuote.com.

3. PUZZLES

Oamenii pur si simplu iubesc joculetele si puzzleurile. Faceti apel la copilul care exista in fiecare dintre ei si va vor rasplati cu atentia lor. Puteti lua aceste instrumente gratuit de pe internet sau puteti sa considerati sa investiti o mica suma de bani in unul personalizat.

4. FORUM

Aliniati-va la alte retete de succes care au la baza forumuri deschise. Puneti vizitatorii cei mai fideli sa fie moderatori si asigurati-va ca faceti asta ca ei sa o simta ca o rasplata.

5.A. FEEDBACK / GUESTBOOK

Permiteti vizitatorilor sa va puna intrebarisau sa comenteze asupra intrebarilor ridicate de site sau de blog. Faceti informatia publica (atata vreme cat corespunde bunului simt) si asigurati-va ca este indexabila.

5.B. REVIEW-uri

Acestea sunt deosebit de populare. Adaugati pentru fiecare carte, soft, script, film, show de televiziune, articol. Ele fac ca vizitatorii sa se intoarca sa vada ce parere mai au si altii.

. POVESTI DE “SUCCES”. STUDII DE CAZ

Oricui ii place o poveste de “succes”. Intervievati-va clientii cei mai buni si publicati povestile lor. Cu aceasta dati lovitura dubla – pe de o parte cresteti considerabil credibilitatea sitului si pe de alta parte va asigurati si nevoiel de continut. Atentie mare insa ca aceste povesti si studii de caz sa fie interesante si mai ales motivante mai degraba decat comerciale.

7. GLUME

Simtul umorului de multe ori lipseste de pe Internet. Imaginati-va un site al unui avocat care are toate glumele facute pe seama avocatilor. Din punctul meu de vedere ar fi minunat si mi-as face o parere rapida despre caracterul omului / firmei care este in spatele sitului.

8. FLUXURI DE STIRI

Situl dumneavoastra este de asemenea factura incat este subiectul a ceea ce numim “breaking news”. Adaugati un script, care puteti sa il luati gratuit de la News4sites.com de exemplu si va veti bucura de un interes sporit pentru situl vostru.

9. DIRECTOR PROPRIU

In afara propriei dumneavoastra campanii de a inscrie situl in diverse directoare, considerati si posibilitatea de a face un director propriu de unde vizitatorul sa poata sa plece catre alte resurse. Listati siturile care vi se par interesante si care considerati ca au valoare. In ziua de astazi motoarele de cautare penalizeaza linkurile reciproce, deci evitati in campanii asa ceva. Atentie mare ca toate linkurile sa se deschida intr-o fereastra noua!

10. NEWSLETTER | ARHIVA

Nu trebuie aici sa reinventati roata . Trimiteti clientilor sau paretnerilor informari regulate si la obiect. Tot ce trimitei puneti in arhive si faceti-le publice. Motoarele de cautare vin des in aceste sectiuni si le apreciaza.

11. BLOG

De ce sa treceti pe langa acest nou trend pozitiv? Motoarele de cautare pur si simplu adora blogurile pentru ca au tendinta sa fie des updatate. Puteti folosi un blog in locul newsletterului pe e-mail si sa puneti instrumente noi cum ar review-uri. Astfel obtineti informatie mult mai pertinenta care pe e-mail este pur si simplu inaccesibila.

12. TESTIMONIALE

Folositi declaratii ale clientilor noi si vechi. Da-ti linkuri catre clienti (care sa se deschida in fereastra noua) langa marturii. Testimonialele vechi aveti grija sa le scoateti de pe site.. Nimeni nu vrea o parere a cuiva de acum 2 ani.

Claudiu Gamulescu

este fondator al Underclick.ro, brand infiintat in 2004. De atunci cateva sute de situri web si produse au fost lansate sau consiliate. Cateva sute de oameni au trecut prin programele de training "la sala" ale lui Claudiu, iar cateva mii au descarcat cartile si programele de coaching online. Crede in Internet folosit pentru afaceri, un canal care trebuie inteles si stapanit cum se cuvine. Folositi-l cu inteligenta !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *