Cercetare online

Agentia de cercetare de piata Q research, membra a thegroup, in colaborare cu Gemius Research, subsidiara din Romania a companiei poloneze Gemius SA, pune la dispozitia companiilor autohtone un nou instrument de cercetare, studiile online de tip Focus Group Interview (FGI).

Studiile FGI sunt cercetari calitative care furnizeaza informatii detaliate despre preferintele si opiniile utilizatorilor de internet.

Prin intermediul lor, specialistii in marketing pot afla mai multe despre atitudinile si perceptiile respondentilor fata de un anumit produs, brand sau site. Studiile sunt utile in special pentru evaluarea creatiilor publicitare, a materialelor promotionale sau a oportunitatii de lansare a unor noi produse.

Cresterea gradului de penetrare a internetului ne-a determinat sa luam in calcul metoda online de cercetare, ca fiind una dintre cele mai adecvate solutii in studierea comportamentului targetului tanar si educat. Mediul online permite stabilirea unei conexiuni directe, rapide si interactive cu opiniile, motivatiile si asteptarile consumatorilor fata de marcile cu mare vizibilitate pe web sau pur si simplu fata de diferitele continuturi web”, a declarat Marius Gheorghe, Managing Partner Q research.

Cercetarea calitativa online ofera posibilitatea evaluarii modului de utilizare, functionalitatii si continutului unui site, rezultatele reprezentad un plus de informatie pentru elaborarea unei interfete optime sau care sustine crearea unui serviciu internet usor de utilizat.

In baza opiniilor utilizatorilor, detinatorii site-urilor le pot dezvolta astfel incat sa aduca un numar mai mare de vizitatori si sa le sporeasca loialitatea. Aceeasi metoda poate fi utilizata pentru studierea comportamentelor, perceptiilor si atitudinilor internautilor in legatura cu produsele si marcile industriilor active online.

Studiile de tip FGI sunt caracterizate prin complexitatea si relevanta informatiilor obtinute. In prezent, tehnologia avansata faciliteaza cercetarile online, acestea fiind avantajoase din punct de vedere al costurilor de realizare, cat si din punct de vedere al timpului de obtinere a rezultatelor”, a precizat Catalin Emilian, Operations Manager Gemius Research.

Gemius Research, subsidiara a Gemius SA, opereaza pe piata din Romania din 2005, in timp ce Q research este o agentie de cercetare, membra a holdingului thegroup, specializata in realizarea de studii de piata calitative si cantitative.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *