Campanie gamextv.ro

Campania are un scop dublu.

Pe de o parte identificarea potentialului de telespectatori pentru un post TV dedicat jocurilor video, tehnologiei si internetului, iar pe de cealalta parte prezentarea conceptului platformei www.gamextv.ro.

gamextv logoCampania isi livreaza mesajul concentrandu-se pe continutul premium creat de GameX si a conceptului de “branded content” propus pietei prin prisma productiilor de calitate TV oferite incepand cu anul trecut.

“Online-ul poate egala calitatea gasita in televiziune si implicit poate genera entertainment de calitate, un aspect care lipseste in procent majoritar in piata romaneasca. Perioada de user generated content isi da ultima suflare. Noul trend de explotare bruta a potentialului retelelor sociale obtine rezultate dar esueaza in incercarea de a livra un mesaj si de a umple golul creat de o nevoie. Utilizatorii nu sunt unici / zi. Sunt oameni care au un set de nevoi. In cruciada internetului romanesc dupa click-uri si afisari, inca exista dificultati in intelegerea acestui lucru”Florin Ivan – General Manager DIFFstudios Media Agency.

Cei care vor accesa pagina de campanie vor putea viziona un set de emisiuni in limba engleza si unul in limba romana.

Emisiunile in limba engleza variaza ca lungime intre 15 si 40 de minute, fiind gandite ca productii de televiziune, iar piloturile in limba romana sunt productii pentru internet. Toate emisiunile si pachetele grafice sunt realizate de GameX.

Despre gamextv.ro

GameX este prima platforma online din Romania ce se adreseaza tinerilor pasionati de jocuri video si tehnologie prin generarea de continut premium atat ca valoarea editoriala cat si ca nivel de productie.

Cu aproape 20 de ani de experienta in media, echipa GameX se adreseaza nucleului de valori si interese ale audientei sale.

Pe platforma gamextv.ro, utilizatorii pot urmari doua emisiuni: NewsX si eS.

NewsX este prima emisiune de ştiri de gaming din România, care este realizată conform standardelor de televiziune si poate fi vazuta in premiera de 5 ori pe saptamana.

eS sau eSports este o emisiune bisaptamanala, prezentata de PeRRy (team leader-ul echipei de Counter Strike TeG) si este prima emisiune din online-ul romanesc care aplica notiunea de “branded content” pentru Razer, cel mai mare producator mondial de echipamente profesioniste de gaming.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *