Campania de mobile marketing pentru BELLA Bulgaria

Syscom Digital, una dintre cele mai importante agentii specializate in servicii digitale, comunicare si marketing pe mobil, a fost desemnata, in urma unui proces de selectie, pentru a implementa prima campanie de mobile marketing pentru BELLA Bulgaria – “A sosit vremea placintelor si a premiilor din belsug!”.

Syscom Digital logo“Am livrat pentru acest proiect “gustos” atat partea de creatie cat si implementarea si derularea campaniei in mediul digital. Este o campanie promotionala de tip clasic in care incercam sa folosim cat mai ingenios tool-urile pe care le avem pentru a genera rate de raspuns cat mai mari. Pe masura ce interactionam cu participantii la promotie – consumatorii nostri, vom avea grija pe viitor sa ii reactivam in asa fel incat sa mentinem un ritm ridicat al interactivitatii acestora cu brandul si dupa terminarea campaniei” a declarat Maia Novolan, Director General al Syscom Digital, legat de acest proiect.

BELLA beneficiaza asadar de tehnologia si mecanismele necesare pentru derularea campaniei, respectiv de componentele de SMS Marketing, Web si Infoline, pornind de la elaborarea conceptului creativ al campaniei pana la managementul bazelor de date, customer care si optimizarea constanta a rezultatelor.

Campania promotionala se desfasoara la nivel national in perioada 1 martie – 31 mai 2011 si se adreseaza tuturor consumatorilor si potentialilor consumatori de produse BELLA.

Acestia pot participa la campanie daca achizitioneaza orice produs din gama BELLA si inscriu codul unic descoperit pe cardul ce se afla in interiorul ambalajelor promotionale, prin una din cele trei modalitati de inscriere: SMS, Web sau Infoline.

Se vor castiga premii in valoare totala de 34.069,70 RON oferite prin tragere la sorti, ce includ: 15 premii pe saptamana a cate 1 mixer vertical Moulinex si 20 de premii finale constand in cate un aragaz Candy.

Despre Syscom Digital

Syscom Digital, una dintre cele mai importante agentii specializate in servicii digitale, comunicare si marketing pe mobil, are o echipa formata din 18 specialisti in servicii de mobile marketing si administrare de baze de date.

Compania are in portofoliu servicii de strategie si management in comunicarea virtuala, platforme digitale, content digital, marketing de proximitate, call-center, campanii integrate de online si offline, folosind un mix comunicational de tehnologii precum SMS, MMS, WEB, M-WEB, WAP, Bluetooth®, Barcode si Voce si aplicatii si tool-uri pentru field marketing de tip digital (aplicatii PDA, iPas, iPhone sau Android).

Dezvoltate in parteneriat cu clientii si agentiile de comunicare de brand, in portofoliul Syscom Digital s-au adaugat in ultimul an proiecte de marketing si comunicare pentru marci din majoritatea categoriilor de produse si servicii de larg consum, bunuri de folosinta indelungata, banci si servicii financiare, bauturi alcoolice si nealcoolice, produse alimentare, produse lactate si altele printre care: Alexandrion, Bergenbier, Blend-a-med, Cava D’oro, Cif, Coca-Cola, Delikat, Domestos, Dr. Oetker, Fanta, Flanco, Groupama, Head&Shoulders, LG, Mc Donalds, METRO, Murfatlar, Nescafe, Pampers, Prima TV, Radio 21, Tide, Wunderbaum.

Silvia Dragsan – PR Executive
SYSCOM DIGITAL
www.syscomdigital.ro

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *