BBC semneaza acord cu YouTube

Radiodifuzorul public britanic va lansa un canal specializat pe YouTube, focusat pe difuzarea unor clipuri scurte, realizate pe baza celor mai importante emisiuni ale sale, informeaza brandrepublic.com.

Contractul vizeaza crearea unui canal branduit al BBC pe YouTube.

Radiodifuzorul va folosi acest contract in strategia sa de a atrage audiente noi pentru serviciul BBC iPlayer si pentru a aduce venituri mai mari pentru BBC Worldwide, in incercarea de a-si suplimenta platile de linceta.

BBC va furniza YouTube clipuri ale noilor emisiuni si continuturi promotionale ale emisiunilor importante. BBC Worldwide va dispune de un canal de divertisment pe YouTube si va include un numar redus de reclame.

BBC World, postul de televiziune international al BBC, va furniza aproximativ 30 de clipuri zilnic, care vor oferi stiri si analize din jurul lumii. Clipurile finantate prin parteneriate de publicitate vor fi disponibile doar utilizatorilor nerezidenti ai Marii Britanii.

De asemenea, utilizatorii YouTube vor putea posta comentarii, pot clasifica videoclipurile, le pot recomanda sau le pot posta si pe alte formate online (bloguri, MySpace etc.)

Directorul general al BBC, Mark Thompson
, a declarat ca acest parteneriat intre BBC si YouTube este o veste extrem de buna pentru audienta radiodifuzorului public, subliniind faptul ca YouTube este o oportunitate exceptionala de a atrage audiente noi atat din Marea Britanie, cat si din afara ei. Chad Hurley, CEO si co-fondator al YouTube, a spus, la randul sau, ca BBC reprezinta o prima sursa pentru dezvoltarea unor programe de calitate.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *