Auditul publicatiilor electronice

Ureche a precizat ca exista anumite probleme aparute in realizarea acestui obiectiv, urmand sa fie adoptat, pana la sfarsitul anului, un proiect in acest sens.

Claudiu Serban, reprezentantul Ringier in cadrul BRAT, a declarat ca principala problema ridicata in cazul auditarii publicatiilor electronice o reprezinta formularea  “definitiei unei publicatii electronice, pentru ca sunt foarte multe optiuni in acest sens”, urmand sa fie elaborate o serie de standarde valabile pentru intreaga piata.

Astfel, Ureche a precizat ca, cel mai probabil, auditarea va fi facuta pe perioada ianuarie-iunie 2009, primele rezultate urmand sa fie furnizate in iulie-august 2009, dupa modelul SNA-ului pentru publicatiile tiparite.

De asemenea, Ureche a spus ca, in ceea ce priveste Studiul de Audienta si Trafic Internet – SATI, in luna mai vor fi furnizate primele date demografice.

Claudiu Serban a precizat ca internetul este un domeniu in care vor exista investitii majore in urmatoare perioada si a subliniat necesitatea internalizarii activitatii de auditare a cifrelor de difuzare, dar si analizarea importantei si relevantei cifrelor Studiului National de Audienta pentru presa scrisa.

In cadrul Adunarii Generale a membrilor BRAT, din 27 martie, Silviu Ispas, Managing Director ArboMedia Romania, a fost reales in functia de presedinte al Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).

Adunarea Generala a BRAT a decis includerea, in statutul asociatiei, a unui nou obiectiv, acela ca membrii BRAT sa realizeze “recomandarile cu privire la tranzactionarea spatiului publicitar si luarea decizilor referitoare la aceasta pe baza rezultatelor furnizate de asociatie”.

BRAT este o organizatie non-profit, constituita ca o asociatie a industriei de publicitate, infiintata in 1998 de 33 de membri fondatori.

In prezent, BRAT are 245 de membri si furnizeaza date referitoare la auditul tirajelor publicatiilor din presa scrisa.

Din 2002, este furnizorul oficial al rezultatelor de audinta pentru presa scrisa prin Studiul National de Audienta (SNA).

In ultimul an, BRAT a lansat Studiul de Audienta si Trafic Internet.

Underclick Corp.

este serviciul de baza pentru publicare in reteaua Underclick. El reprezinta efortul conjugat al tuturor membrilor echipei de a acoperi subiecte generale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *